De meesten onder jullie hadden waarschijnlijk nooit gedacht dat ik hier ooit eens een topic zou openen. Wel, ik moet toegeven dat ik reeds geruime tijd met het idee loop om eens (opnieuw) een auto te bouwen.
Het koopspook op EBay wierp mij deze doos toe, een ouwetje op 1/24 waarvan ik zelfs het bestaan niet kende. Maar ik werd er onmiddellijk verliefd op en uiteindelijk heb ik het bekomen.
Zoals zo dikwijls bij Monogram kunnen er 3 versies van gebouwd worden maar vermits ik het niet zo begrepen heb op custom modellen zal ik het simpele standaard ofte "stock" model maken.
Kan trouwens niet veel anders want één van de zeer mooie spaakwielen van de custom is verdwenen uit de doos. Zoals je kan zien was de bouw reeds gedeeltelijk gestart maar die zaken worden wel gedemonteerd en opgekuist.
De bouwinstructies zijn niet bepaald gebruiksvriendelijk te noemen maar dat nemen we er bij, we hebben reeds ergere dingen meegemaakt.
Ben wel van plan om de wagen in ongeveer dezelfde kleur te steken als deze op de cover. Heb trouwens reeds een kleurenpalet van Ford uit 1938 gedownload zodat het gemakkelijk zal zijn om een passende spuitbus te laten maken.
Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: