Hoofdsponsor

1/84 amerigo vespucci 1/84 [!]

hooy

Well-known member
Registered
Lid geworden
23 nov 2010
Berichten
795
hoi
ik ga vanaf volgende week aan dit schip beginnen
vol goede moed natuurlijk alle tips zijn welkom
 
Laatst bewerkt:
Kijk een aan, een schip wat ik natuurlijk zal opvolgen :)
Als er problemen zijn met de bouw of struikelblokken, eerst vragen dan verder bouwen ;)
En foto's plaatsen, deze zeggen meer dan woorden, veel succes met de verdere bouw hooy
 
foto lukt niet heb geprobeerd zoals u uitgelegd hebt maar zal een hulp moeten gaan zoeken daarvoor
foto volgt zeker
 
pffffffffffffffffffffffffffff :O zen daar echt genen held in :D
 
Welkom aan boord, hooy.
Mooi schip de Vespucci en daar zijn we best benieuwd naar.

Wat ik vreemd vind is dat je als gast staat aangemeld, misschien gaan de foto's daarom ook wel niet.
 
Kijk nu eens. Nog een scheepsbouwer, we raken goed vertegenwoordigd hier.... En welkom aan boord.

Zoals voorgangers al hebben vermeld. Eerst vragen dan bouwen, komt helemaal goed dan.
 
Hooy,
Zoals Wim het aanhaalde, je staat als gast gemeld.....?
misschiens is dit het probleem voor je foto's te plaatsen.

groetjes
Ward
 
hoe verander ik dat ik vind dat nergens terug ?

grt
 
bovenin het scherm kan je een acount aanmaken.
als je dat hebt gedaan kan je onder andere foto's plaatsen
 
hoi
ik sta geregistreerd vanaf 23/11/10 heb ik zonet gevonden en weet niet hoe ik dat nu moet veranderen als er iemand zich geroepen voelt om zelf is te kijken wil ik die mijn ww wel geven via een prive bericht .
nu weet iedereen ook dat ik niks van computer's ken :D
groeten
 
Is inderdaad vrij raar.
Je staat onderaan bij de geregistreerde gebruikers genoteerd.
Je bent inderdaad sinds 23/11/10 lid.
Waar is het fout gegaan?
Iets voor onze Dirk?

Erik.
 
ja ik snap er ook niet veel van een slimme op het forum zal dit wel oplossen :P

heb nog 8 foto's ma het lukt me niet om ze erop te krijge :O
 
1_IMG_4574.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mogelijk een tijdelijke oplossing.

Hoi Hooy,

als je toch wel een paar foto's ons wild laten zien tot het probleem op gelost is.
Zou op photobucket je foto's (verkleind) plaatsen en meteen een link plaatsen hier heen.
Als het probleem van de baan is zou je de bij passende foto's bij de disbetreffende opdate te plaatsen.
Dan kunnen we toch nog even meegenieten.:D
 
joew gaste

seg ik zeg ik ben begonnen e aan men kit maar nu zit ik met een probleem men handleiding is zo slecht vertaald dat ze vergeten zijn de houtsoorten te vermelden kan iemand me daar bij helpen
ik heb een kit van mantua panart .

graag een reactie
 
kun je niet een foto trekken van je hout ?

meestal is het donkere hout voor de romp en het lichte hout voor de dekken. maar dat is onder voor behoud want we weten niet welk hout er juist in zit .

dus graag een foto en welke houtsoort het is.
 
Amazone, de beschrijving van het hout geeft vaak toch iets anders aan dan wij denken, zeker met een foto. Ik durf niet van een foto te zeggen welk hout het is.

Wel van de tekst die de fabrikant opgeeft.
 
houtsoorten

foto's lukt voorlopig nog niet weet niet wat het probleem is :angry: .

het gaat hier om zacht hout balsa voor de romp is dat geschikt daarvoor of best een enkele beplanking maar die houtsoort is er niet in vermeld .het zijn precies evenveel latjes als dat balsa hout dus enkele beplanking lukt :wub: . graag wat tips hierrond amigo's8)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan