Hoofdsponsor

1/84 amerigo vespucci 1/84 [!]

gebruik je deze tot al het hout bedekt is en is deze eindlaag dan klaar om een primer op te zetten ?

hoeveel keer plamuur je want ik heb al verschillende meningen gelezen
 
gebruik je deze tot al het hout bedekt is en is deze eindlaag dan klaar om een primer op te zetten ?

hoeveel keer plamuur je want ik heb al verschillende meningen gelezen

Ik ben bang dat ik het niet helemaal meer begrijp. Een dubbele beplanking, dan nog lagen plamuur en primer en vervolgens spuiten? Bij houtbouw? Zonde van een dure kit!
Ik plamuur 0 keer, sterker nog: gebruik helemaal geen plamuur, alleen wat kneedbaar hout voor noodreparaties.
 
[mod aan] Deze bouw loopt nu al 3 1/2 maand en er is nog geen foto geplaatst.
Op deze wijze kunnen wij geen goede adviezen geven .
Zoals Pilatus al aan geeft is het zonde om zo'n mooi schip vol plamuur te smeren.

Hooy graag wat foto's plaatsen zodat we kunnen "mee kijken" a.u.b. [ mod uit]


Fred
 
tja die foto's das echt iets wat ik haat se als dat niet lukt :-) al die pcsnufjes ik zal er ng is wat werk insteken morgen als ik op het werk zit op men bureau.

en ik zou graag de romp zo glad mogenlijk hebben en da is de beste oplossing schuren en plamuren dacht ik ;-) .

na wat speurwerk hier zijn de meeste meningen toch dat de av strak en glad moet zijn en ik heb gezien bij pantani dat het aardig is gelukt .

heeft er nog iemand een mening over die plamuur RED DEVIL ONE TIME thanx
 
tja die foto's das echt iets wat ik haat se als dat niet lukt :-)

Kijk eens bij de topic FAQ. Daar staat nu een mooie How To over foto's plaatsen van Christophe ;)

heeft er nog iemand een mening over die plamuur RED DEVIL ONE TIME thanx

Hierbij kan ik je niet helpen, maar probeer het eens op een stukje afval ofzo, beste referentie als je het zelf probeert ;)
 
spuitplamuur van motip, mooi spul en goed te verwerken / schuren, kost wel wat, maar resultaat is wel super.
 
zijn de foto's gelukt ik heb ze al kleiner kunnen maken zo ver ben ik al hiihihihih

als ge da niet kunt niet om te lachen ze ;)
 
Hooy, de foto die je hebt geplaatst in bericht nummer 49 staat niet meer in PP.
Hierdoor kunnen we deze niet zien. Als je een foto plaatst in fotoplog deze a.u.b. niet deleten maar laten staan.
Zou je deze terug willen zetten a.u.b.?

Fred
 
1_018.JPG


en ik ben is benieuwd
 
foto's volgen ng

zo te zien is het me eindelijk gelukt
deze is al een oudere foto
momenteel heb ik de 2de beplanking al geschuurd en heb ik er al een volledige laag plamuur opgezet .vanavond ge ik deze schuren en zal ik foto's nemen en morgen probeer ik deze online te zetten .
 
Hartstikke goed Hooy!
Ziet er indrukwekkend uit zo veel hout!

Nu snel wat extra foto´s plaatsen want daar zijn gek op hier-foto-

Fred
 
IMG]http://www.modelbouwen.be/PP/images/963/1_016.JPG[/IMGµ

ik denk dak het door heb :D eindelijk
 
2_016.JPG


of toch niet dju dacht dak het door had
 
Laatst bewerkt door een moderator:
denk dat de andere foto's nog te groot zijn

max 700 op 524 klopt dit of ben ik mis
 
dat zou inderdaat kunnen .
het is in begin ff zoeken hoeveel je ze moet verkleinen maar eens je het door hebt gaat het van zelf.
ik moet al mijn foto s 80 % verkleinen , om u maar een gedacht te geven ;)
 
IMG]http://www.modelbouwen.be/PP/images/963/2_016.JPG[/IMG]

of toch niet dju dacht dak het door had

Er staat een [ tekort vooraan in de link, als je voor IMG ééntje zet krijg je dit te zien in je bericht:

2_016.JPG
 
Hetzelfde voor je tweede foto

2_016.JPG


oops, het is dezelfde foto :huh:
Heb je deze twee x gedownload?
 
[IMG]http://www.modelbouwen.be/PP/images/963/1_016.JPG[/IMGµ

Hier juist hetzelfde, en achteraan staat dit µ er teveel bij, in plaats van dit: ]....

Als je dit verbeterd krijg je dit:

1_016.JPG
 
ja dat kan wel maar heb net nog is nagelezen op faq en weet nu hoe het moet foto's verkleinen
en ja een I teweinig aangevinkt denk e
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan