Hoofdsponsor

nieuwe buste 200 mm [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij begint al een beetje te leven met de monocle !
 
Amai, zo'n boeventronie, komt die maar eens tegen in het donker. Zowaar om schrik van te krijgen.

Knap werk!
 
fieuwww echt knap. zou ik ook wel willen voor in men kast maar kan hooguit een muis sculpteren en dan trekt die nog op een hond :)
 
Lol trobwal, maar ziet er knap uit inderdaad, is een kunst apart dit.
 
voor diegenen die eventueel ineresse hebben in d'n generaal kunnen me contacteren.

René
 
Rene ik vraag me eigenlijk af, welke kleuren gebruik je om je gezichten te schilderen? Ik zie dat die vaak dezelfde tint hebben, het is een eigen stijl en het fascineert me wel. Het heeft iets heel artistieks, ik kan het niet echt plaatsen, maar het ziet er gewoon goed uit zo ^^
 
@Burglar: zoals ik eerder al zei ja dit is idd kunst, onze Rene is de nieuwe beeldhouwer van deze tijd geworden lollol
Rene maatje laat je eigen gevoel en fantasie de mensen verbazen,je hebt dat in je zo te zien.
 
More pics please, echt goed, de mond vind ik apart een tikkeltje overdreven maar dat komt hem ten goede, of in dit geval...wat een zuurstok !
 
ik denk dat alles wel overdreven is in de buste...maar hij kwam wel uit mijn tenen.

voor het schilderen heb ik zo mijn eigen menu.

dun gronden met acryl huidskleur.
Dan huidskleur uit de tube mengen met een beetje burnt sienna.
Met craplack de wangen en neus toucheren.
Meerdere washes met burnt umber en vandijck, vooral voor oogpartij te accentueren.
Dan weer wat violet ( dit zie je vaker bij me, houd van ' koud' ) op de nodige plekken.
Intussen heb ik met grijs en flesh een licht baardje gemaakt.
Het geheel highlighten in het nat met wit.

in het kort dan he...


Rene
 
Bedankt René om een deel van je werkmetode prijs te geven !!!!ApplausApplaus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan