Hoofdsponsor

1/48 "F-16CJ Block 50" "Tamiya" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dirk dat ziet er echt schitterend uit,en ik ben geen liefhebber van vliegend materiaal maar mag gezegt worden je doet dit echt prachtig.
Ben momenteel ook bezig aan mn projectje maatje.
Dikke 10 voor je resultaten al zeg amai.
patje.
 
Bedankt doomwad voor de complimenten :)
 
Dan de volgende kleur gespoten in 2x.
Op de eerste foto's is te zien dat er op de rechter vleugel vooraan iets te weinig verf was en heb dat dus een beetje aangepast, de volgende 3 foto's is dat te zien, de neus moet nog in een kleurtje en dan de wielkasten nog een beurt geven.

IMG_7021.png


IMG_7019.png


IMG_7020.png


IMG_7024.png


IMG_7023.png


IMG_7022.png

Voila, op naar een volgende update.
 
ziet er prachtig uit ,dirk

Panellines komen mooi tot hun recht.
 
Dirk,
dat is inderdaad zeer strak en mooi spuitwerk, man.
Way to go...
 
Ik zou er niets meer aan veranderen.
Mooi spuitwerk nu vernissen en decals plaatsen zou ik zeggen.
En ik blijf volgen.

Mark
 
Ik zou er niets meer aan veranderen.
Mooi spuitwerk nu vernissen en decals plaatsen zou ik zeggen.
En ik blijf volgen.

Mark

Nog juist de neus in zijn kleurtje zetten en de de bakken waar het landingsgestel in gaat, hoe noemt dat weer :)
Dan zal ik idd vernissen en decals kleven.
 
Wielbakken = bakken waar de wielen in gaan ;)

Ziet er heel mooi uit Dirk, dit mooie spuitwerk gaat een prachtig model opleveren.
 
Bedankt voor de antwoorden en complimenten gasten.
 
Kleine update van de situatie nu.

Heb dus de Wheelbay's gemaskeerd en de bay's in een wit jasje gespoten.
Deze zullen nog verweerd worden eenmaal de vernis en decals zijn geplaatst, eerst nog wat detail schilderen in de wheelbay's.

Ook de stingers en dergelijke zijn gespoten en zullen straks een vernis laagje krijgen om te decallen en te verweren.

IMG_7031.png


IMG_7030.png


IMG_7029.png


IMG_7028.png


Zo tot later.
 
De kleine misilles zijn de sidinders en de andere zijn de amraams (Advaancd Medium Range Air to Air Missile)
Voor de rest ziet het er goed uit maar heb één klein vraagje.
Als je op de foto van de wielbakken kijkt zie je aan de voorste nog twee pinnetjes moet daar oo n og iets bevestigd worden?

Mark
 
Die pinnetjes moeten nog weg, heb je goed gezien :)
 
heb zelf geen verstand van vliegtuigen
maar vind wel dat het er goed uitzie
kleurtje staat er ook mooi op
 
Ok, de eerste foto is te zien dat ik nog wat detail heb geschilderd in de wheelbay.
Op de 2de foto zie je dat ik de pinnetjes heb verwijderd die Mark had zien staan :)

IMG_7032.png


IMG_7034.png

De sidewinders an Amraam raketten zitten ook in de vernis om de decals makkelijker te kunnen plaatsen.
De wielen gaan er morgen ook op.
 
Zeer mooi werk tot nu toe. Wordt eentje om trots op te zijn. Ik blijf volgen.
 
Ik blijf er bij, in die kit zit toch zot veel detail, en de manier waarop het geschilderd wordt hier toont zet dat dan nog eens extra in de verf!
 
Straks moet ik het geheel in de vernis spuiten, ik heb van die Vallejo vernis en vernis in spuitbussen, ik vind als je met de airbrush spuit, vernis dan, dat je dat zo moeilijk ziet, met de bus gaat het lekker maar vind ik te dik liggen, komt teveel uit een spuitbus, enig idee hoe dit op te lossen?
 
Pantani, wat ik altijd doe is met een daglicht lamp werken. Ik kan dan de vernislaag als vochtige laag zien liggen. Dat helpt mij altijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan