Hoofdsponsor

1/35 Kleine Befehlspanzer (SdKfz 265). [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank jullie mannen, het is altijd plezant om bevestiging te krijgen van iets waar je vele maanden aan hebt geprutst.
 
Nou Guy dit noem ik toch niet meer prutsen lollollol.Je mag er fier op zijn man.;)
 
hey guy knap hoor man. zelf niet zo militair aangelegd maar dit is knap hoor. Ik hoop dat ik ooit eens een model kan afleveren van dergelijke kwaliteiten.
 
Bedankt Guy voor het plaatsen van de foto.
Van de foto afgaande vind ik de Panzer I net iets beter uit de verf komen maar dat is uiteraard een kwestie van smaak want het zijn beide juweeltjes om naar te kijken.

Ron
 
Hey,;)

Guy, man, da's gewoon museumkwaliteit.8)8)8)
Ik moet eerlijk zeggen dat het "iets" heeft, zo'n model op een sokkel alleen, gewoon schitterend. 8)
 
Bedankt weer voor de replies gasten. Dit blijft goed voor m'n zelfvertrouwen want dat is regelmatig een probleem.

Trobwal, dat is voor jou echt geen probleem hoor man ! En jij camoufleert niet met allerlei ingrepen he...

Ron, het is inderdaad persoonlijk welk model men nu het leukst uit de verf vindt komen. De Kleine heeft heel andere vormen dan de I en dat alleen al geeft bepaalde indrukken. Beide tankjes hebben praktisch dezelfde behandelingen gehad maar op de I lijkt de verf door de grotere panelen leuker over te komen. De I draagt op foto mijn voorkeur weg, maar in het echt zo in de vitrine hou ik meer van de Kleine.

Swaken, het dwingt de kijker doorgaans net iets meer om het model beter te bekijken.
 
Laatst bewerkt:
Magnifiek!!
ApplausApplausApplaus

Heb deze op de ledendag kunnen bewonderen:32::32::D
 
Mijn dochter zou zeggen....

Twee dikke...

complimenten.jpg

complimenten.jpg

Adembenemend mooi men vriend....
 
Ze staan inderdaad heel mooi naast elkaar zo.. om jaloers op te zijn Guy :)
 
Mooie foto, zo die twee panzers naast elkaar. Je ziet mooi dat ze alletwee van jouw hand komen. Prachtig gebouwd, geschilderd en verweerd! Krijg je geen zin om zo nog een panzer te maken?? Tot je alle types hebt...
 
Danke mannen, ik zou ze inderdaad allemaal willen hebben !
 
Dan moet je dat doen want : If you make a dream, you'll find a land of gold
 
GUNit : op de al prachtige sokel staat er een zeer hoog gewardeerde panzer die met veel gevoel tot een sublim afwerking klaar is om in de prijzen te vallen


tom
 
Famo, er is nog zoveel ander lekkers te bouwen, gewoon om gek van te worden ! Ik heb ondermeer nog een Panther A Late met kwijlplekken op de doos.

Tom, als ik nu eens genoeg zelfvertrouwen zou hebben...en verlof kon krijgen van den baas (zucht).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan