Hoofdsponsor

1/6 Bouwstrip: Dragon Sd.Kfz.2 Kettenkrad [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ DJs: de mannen laten je danken en als je mocht zin hebben om met sneeuwballen te gooien, dan weet je waar je wezen moet. :D:D



@ René: zo had ik het nog niet bekeken. :P



Droop
 
Ik vraag me af wie er het meeste in de sneeuw heeft gespeeld, Droop of de kettenkrad crew :D
 
Beste mensen,

De ontbrekende stukken blijven maar achterwege... en m'n geduld raakt op.
Op m'n mails wordt er in de States niet meer gereageerd. De kl**tz*kken! :angry:

Daar ik het nu zonde vind om dit model aan de kant te schuiven heb ik me maar een 2de kettenkrad aangeschaft. De ontbrekende stukken ga ik nu uit die doos halen en als ooit de stukken door Dragon mochten worden geleverd, dan kan ik me nog een kradje maken. Nou ja, we leven in hoop.

In ieder geval wordt dit hier terug hervat van zodra de mannen die ambulance hebben afgewerkt.


Bij deze dus.


Saluukes,


Droop
 
droop , het heeft serieus op je systeem gewerkt zo te lezen
je mannen zullen je dankbaar zijn met een tweede doos
zo kunnen ze zich straks weer uitleven op de kettenkrad

tom
 
De snoodaards!
Spijtig dat het zo moet lopen Luc. Desnoods kan je met de rest van de onderdelen later een dio maken van een kettenkrad wrak ofzo...
 
Het is waarschijnlijk Obama die de verzending van je stukken tegenhoud.
 
Hopelijk komt dit snel in orde.
 
Wie is 'Obama'? :tongue:




Droop (die nog maar een heel klein beetje in z'n
3.gif
gebeten is. )
 
Kan je nu geen afgietsels maken?
Dan kan je ze beiden afwerken....
 
Hét moment om het eens te proberen hé ;)
Ik geloof dat er op dit forum al eens uitgelegd geweest is hoe iemand dit doet, zou het wel eens moeten opzoeken...
 
droop , zie dat timo nog moeten wachten van op vakantie te gaan

tom
 
Ik ben benieuwd hoe het verder loopt in dit verhaal, met je dubbele aankoop en zo.
 
Hey timo ik zou zeggen roep de mannen maar terug en zeg dat ze stoppen met doktertje spelen en wat verder werken hier. :laugh::laugh:
 
Mooie camo kleuren ;)
En misschien maar best dat CC en Doc niet meer komen helpen, zie dat ze hem saboteren nog voor hij klaar is... ;)

Mooi werk.
 
Der Stefan has das schün gemacht der camo :D.

En het past allemaal mooi tesamen zo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan