Hoofdsponsor

1/72 1/72 MD520N NOTAR: Federale Politie (conversie uit OH-6A) [!]

Nils

Well-known member
Registered
Lid geworden
19 jun 2008
Berichten
331
mijn martlet gaat voor even de koelkast in, in tussentijd heb ik hier een klein projectje om mij dit (verlengd, heb maandag vrij) weekend bezig te houden.

normaal ging ik een 1/48 MUG-Heli bouwen, maar vanwege ik nog een stuk ontbreek (heb het nabesteld) moet dit even wachten. dus zit er niets anders op om aan het volgende project te beginnen.

dus bij deze ga ik beginnen aan de bouw van een MD520 NOTAR (NO TAil Rotor) ik de kleuren van de Federale Politie.
hieronder een kleine foto ;)

2009_04_30_EBMB_P11.jpg

vanwege dat er geen (betaalbare) kits van de Heli beschikbaar zijn, zal deze worden omgebouwd uit een Italeri 1/72 OH-6A Cayuse.
veranderingen zullen ondermeer omvatten: een 5-bladige hoofdrotor, een nieuwe gescratchte staart, nieuwe (zelf ontworpen) decals, FLIR camera...

hieronder een foto van de doos, de inhoud en de staart wie nu al in aanbouw is :8

003.png

001.png

002.png
 
Verdorie, ds precies een klein ding!
Succes met dit pringelwerkje!
 
vanwege dat er geen (betaalbare) kits van de Heli beschikbaar zijn, zal deze worden omgebouwd uit een Italeri 1/72 OH-6A Cayuse.

Profiline heeft nochtans een mooi MD520N-kitje. Zelfs inclusief de Belgische decals. Ik heb dat in Engeland gekocht voor zo'n 20 Euro inclusief verzending.
 
veel succes met deze, lijkt me een leuke ombouw... benieuwd naar het vervolg
 
Ik heb nog ergens een deel foto's staan die ik eens gemaakt heb van deze. Interesse???
 
bedankt, maar het is niet meer nodig, heb de heli al een tijdje geleden afgewerkt, maar heb nog geen foto's ervan hier geplaatst, zal eens kijken om dat straks te doen :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan