Hoofdsponsor

1/100 1/100 Boeing 727-200

Status
Niet open voor verdere reacties.
De vleugels zijn er ook al op aangebracht. Nu rest nog de motoren achteraan en hij is af.

Foto van gisterenavond
DSC00423.jpg

Foto van vandaag
DSC00424.jpg
 
Hey liftmaster, mooi toestel steek je hier in elkaar. Ik weet op dit moment nog niet zoveel af van vliegtuigbouwen, maar er zit er al eentje in mijn hoop ongeopende bouwdozen dus kom ik hier wat informatie opdoen. Zo te zien ben ik aan het juiste adres!
 
Mooi toestel geworden , sol en set hebben zeker hun werk gedaan zo te zien , de nieuwe Mark fit van tamiya is ook goed voor oudere decals (geel dopsel)
 
Netjes hoor, ziet er zeer goed uit, ik ging misschien nog aan de binnenkant een soort plastic gedaan hebben dat het er uit ziet alsof er ruitjes in zitten, of is dat het geval kan het moeilijk zien.
 
Hey liftmaster, mooi toestel steek je hier in elkaar. Ik weet op dit moment nog niet zoveel af van vliegtuigbouwen, maar er zit er al eentje in mijn hoop ongeopende bouwdozen dus kom ik hier wat informatie opdoen. Zo te zien ben ik aan het juiste adres!

Als je een vraag moest hebben, laat maar komen, dan tracht ik te helpen waar ik kan.

Mooi toestel geworden , sol en set hebben zeker hun werk gedaan zo te zien , de nieuwe Mark fit van tamiya is ook goed voor oudere decals (geel dopsel)

Dat nieuwe product van Tamiya heb ik nog niet gezien of van gehoord. Zal eens in een fatsoenlijk winkel moeten geraken, hier in de buurt is geen speciaal winkel mee sinds dat Broux in Hasselt de deuren heeft gesloten. Verder is het nog vrij goed gelukt met sol en set.

Netjes hoor, ziet er zeer goed uit, ik ging misschien nog aan de binnenkant een soort plastic gedaan hebben dat het er uit ziet alsof er ruitjes in zitten, of is dat het geval kan het moeilijk zien.

Thanks! De ruitjes hier zijn zwart op de decals. Ik had zelf ook graag dat het wat een echter uitzicht had, maar gezien de oude decals en ouderdom van de kit zit ik er niet zoveel met in.
 
Dat nieuwe product van Tamiya heb ik nog niet gezien of van gehoord. Zal eens in een fatsoenlijk winkel moeten geraken, hier in de buurt is geen speciaal winkel mee sinds dat Broux in Hasselt de deuren heeft gesloten. Verder is het nog vrij goed gelukt met sol en set.

@Jonny: In de buurt van Hasselt is er nu Caracars modelbouw, Hazelarenlaan 24 Hasselt. Niet zo groot als Broux vroeger, maar je kan er ook alles vinden.

Christophe
 
@Jonny: In de buurt van Hasselt is er nu Caracars modelbouw, Hazelarenlaan 24 Hasselt. Niet zo groot als Broux vroeger, maar je kan er ook alles vinden.

Christophe

Bedankt voor de tip! Ik had van deze zaak nog niet gehoord.
 
De Boeing is klaar. Gisteren de motoren geplaatst en de laatste stukje bijgewerkt. Spijtig genoeg heb ik nog geen foto's kunnen nemen. Ik zou het graag bij daglicht willen doen, maar hier is het al goed donker aan het worden. Deze volgen dan nog later.

Nu is nog wat werken aan de CL-415 en de kast eens bekijken voor een ander klein projectje. Misschien wel eens een helikopter.
 
Heel vroeger toen ik een jaar of tien elf was deed ik nie anders dan vliegers,daar zat altijd een voetje bij.Ik denk dat het nu niet anders is en nog steeds zo word mee geleverd.
 
Het staandertje zat bij deze erbij. Daarmee dat ik het ook gebruikt heb en het is zoals in de old days. Vroeger bij Airfix zat er ook een doorzichtig plastiek voetje erbij, maar dat heb ik al een geruime tijd niet meer gezien.
 
Mjah spijtig genoeg zit dat niet veel bij militaire vliegers bij... Toch niet in de nieuwe pakketten...
 
Bij de oude Airfix militaire vliegtuigen wel eens, die vindt je nog wel eens op ebay. Verder niks meer te vinden in de nieuwe kits.
 
Hey liftmaster, het resultaat ziet er goed uit. Je model zat vrij snel in elkaar, dat ben ik niet gewend.. Gelukkig moest de afwerking daar niet onder lijden, je boeing ziet er top uit!
 
Thanks! Het is een heel simpele kit en vroeger totaal geen afwerking aan de binnenkant.

Ik heb er nog een hele tijd over gedaan, ik heb enkel wat tijd tussenin en een andere hobby begint wat meer de kop op te steken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan