Hoofdsponsor

1/35 "Quality Time" (Panther Ausf. G Late production) [wip]

Churchill

Well-known member
Registered
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
1.003
Panther Ausf. G Late production

Hoi,

Hier mijn volgende.................een Panther G van dragon met een paar setjes ;)
Nu de PT-76 staat te wachten op zijn verf jasje en de "Bug" stil aan op zijn einde loopt is het tijd voor wat nieuws.

BEFLESPANZERWAGON.jpg
"Link"http://www.panther1944.de/community/viewtopic.php?f=91&t=335&start=70

De personen op de Panther ga ik vervangen door een stel militaire in rust van daar de titel "Quality Time"


Dragon 6268
DRAGON6268.jpg

Friül
ATL-08.jpg

Aber 35024
Aber35024.jpg

Aber R-30
AberR-30.jpg

Aber 35A91
Aber35A91.gif

Aber 35221
Aber35221.jpg

Aber 35L56
Aber35L56.gif

Aber 35223
Aber35223.jpg

Alpine 35101
ALP35101.jpg

Wolf W-27
WAW27.jpg

Plus model 266
PU266.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vette bak André. Succes !
 
Aandelen bij Aber?
Dat zie ik graag, modelbouwers die er zwaar voor gaan!! Alles erop en eraan. Ik volg deze topic!
 
Zag het begin in Nieuwegein vanmiddag.
En de Hovertank, klein maar zoooo mooi in het echt:O:O

Mooi Andre!

Fred
 
André, succes ermee (en het rijmt nog ook ;))
 
Aha veel aftermarket spul, word een chique bak.
De gedachte van de setting is ook niet verkeerd.
 
Hallo,

Alvorens mijn excuus dat ik dit onderwerp weer omhoog haal. Maar ik was eigenlijk nieuwschierig hoe het ermee stond?

Gr, Reitze
 
Hallo,

Alvorens mijn excuus dat ik dit onderwerp weer omhoog haal. Maar ik was eigenlijk nieuwschierig hoe het ermee stond?

Gr, Reitze

Hoi Reitze,

ben begonnen met de bouw van de hull, deze begint stilaan vorm te krijgen ;)

Cheers,
André
 
Hoi allamaal,

Hier een kleine update voor laten te zien dat er toch nog een beetje beweging in zit.
Er is nog niet veel te zien, want we zijn met het saaiste werk eerst begonnen :tongue:;)

0026.jpg

Tot de volgende ;)
Cheers,
André
 
Aha André heeft al wat werk verzet aan de tracks. Suc6 zo te zien zijn ze bijna klaar.
 
@ Djs ondertussen staan ze volledig in elkaar :)

@ Droop ik ben zelf ook benieuwd ;)

Cheers,
André
 
Gelukkig dat Wolf W-27 geen vrouwelijk figuur is :D

Anyhow mooi projectje !
 
Aangezien de Panther één van mijn favo's is ga ik dit draadje op de voet volgen.:)
 
@ Ratticus, wel je gedachten bij de modelbouw houden hé :D

@ Pastis, leuk voor te horen dat ge hem gaat volgen ik hoop dat ik je niet ga teleurstellen :(;)

@ Hardcoremedic, bijna nog een paar kleine details LOL ;)

en voor al de andere nog een paar foto's 8)

De eerste sloop werken!!

0003.jpg

Het gaatje van het spanwiel hebben we uit gevijld zodat het spanwiel ook echt werkt.
0014.jpg

Cheers,
André
 
Hier zijn we ook weer eens een stapje verder.

028.jpg
0033.jpg

Cheers
André
 
Dat zijn mooie sluffers dat er op liggen. Geeft direkt een ander zicht die Friuls.
 
Tja, een Panther he, zowat de meest geliefde bak onder ons modelbouwers, zelfs zo zonder turret is ie al indrukwekkend ! De Friuls maken weer maar 'ns een verschil ! Ik heb zelf nog een late A in het verschiet André, dus ik ga hier zeer van genieten !
 
Tja, een Panther he, zowat de meest geliefde bak onder ons modelbouwers, zelfs zo zonder turret is ie al indrukwekkend ! De Friuls maken weer maar 'ns een verschil ! Ik heb zelf nog een late A in het verschiet André, dus ik ga hier zeer van genieten !

Heb zelf ook nog een Late A en twee D's in het verschiet. Reden te meer om hier mee te volgen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan