Hoofdsponsor

1/700 Queen Mary2 (1/700) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas niet ik krijg hem niet over de streep getrokken !!!
Een mens op leeftijd en is niet z'n computer expert.

John,

Niemand hoeft hier een pc-expert te zijn.
Maar leren op modelbouwvlak, doen we allemaal van elkaar.
Probeer hem dat eens wijs te maken.


Bart,

Ik vind het schitterend wat je hier bouwt.... ook al heb je hier en daar kleine probleempjes. Maar die zijn er om opgelost te worden.
 
Hoi John en ExSerCo,

Dit is mijn eerste plastik modelbouw die ik maak en heb veel geleerd van dit forum en leer nog steeds bij en ik doe het met plezier ook de houtbouw doe ik met plezier, zo leer je wel van elkaar zo ExSerCo zegt.;);)
 
Hoi,

De decals zitten er op, de Queen Mary 2 is klaar, ongeveer tweeenhalve maand aan gewerkt en dit is het resultaat.
Hierbij wil ik iedereen bedanken voor de hulp, gewoon perfect.

1_DSCF8411.JPG


1_DSCF8407.JPG


1_DSCF8399.JPG


1_DSCF8394.JPG


1_DSCF8393.JPG


1_DSCF8374.JPG


1_DSCF8378.JPG


1_DSCF8392.JPG


1_DSCF8376.JPG


1_DSCF8412.JPG


Nu ga ik met de Santa Ana ( houtbouw ) verder, ik ga ook met de Mc Donnell Douglas AH-64 Apache van revell, schaal 1;32 maken, heb ik van mijn zoon gehad.

:laugh::laugh::D:D
 
Prachtig gewoon! Heel goed gewerkt, had het zelf helemaal niet beter gekund! Mag ik nu wel eens vragen hoeveel de lengte bedraagt? In schaal? Want kan de grootte niet zo goed uitmaken op de foto's.

Mvg
 
Hoi KillerRu,

Bedankt voor je reactie, ik ben er trots op, de lengte is bijna 50 centimeter, 50 x 700= 35 meter als ik het goed heb, d.w.z. de echte dan 35 meter moet zijn ( ik kan een rekenfout maken, geen rekenwonder ):laugh:
 
Schitterend werk Bart!
Dat is een mooi strak model geworden. Vooral de details zijn indrukwekkend, zeker op deze schaal.
De laatste foto laat nog eens goed zien hoe klein en gedetaileerd dit model eigenlijk is.
Proficiat met dit resultaat!

Cheers, Rinie
 
Hoi Rinie,

Bedankt voor de compliment, ik ben er ook trots op, maar de titanic die je aan het maken bent ziet er ook netjes uit, gewoon perfect.

:wow:;)
 
Ze is heel mooi geworden Bart. Applaus

Bij het rekenen heb je wel een foutje gemaakt, ze is namelijk 345 meter lang :D
 
kleine rekenfout ;-), 350m zal meer op zijn plaats zijn, maar niettegenstaande, het is een prachtmodel geworden. ik zou me bijna wagen aan een schip als ik deze zie, misschien volgend jaar.
 
:You_Rock_Emoticon::You_Rock_Emoticon:ApplausApplaus

heel mooie bouw bart en ze ziet er uit om in te bijten :D

dikke proficiat met het behaalde eind rezultaat want dat is dik verdiend 8)
 
Hoi Michel, Dirk ( amazone ) en Silenoz,

Bedankt voor de complimenten en aplauzen, :)

Rekenen is niet mijn sterke kant.:laugh::laugh::laugh:
 
Aja.... gewoon een nulleke vergeten en een nul is niets. Dus je hebt ook geen fout gemaakt. Want niets kun je niet vergeten. :)

Maar goed. Ziet er toch zeer goed uit.... mijn complimenten. Zeker gezien de schaal.

Even voor de goede orde. Stuur eens 10 foto's per pb en dan komt ze in de galerij. :)
 
Bart, je hebt een heel keurig model afgeleverd ApplausApplaus.
 
Hoi Rik,

Bedankt voor de compliment, ik zal zeker 10 foto's opsturen rik, een hele eer voor mij. :wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow::wow:

Ik hoop niet dat je het erg vindt als ik morgenvroeg de foto's verstuur, ik zit op mijn laptop en de foto's staan op de gewone computer??
 
Hoi Wim,

Bedankt voor de compliment, het staat niet stil de reactie's, dat vind ik niet erg.:laugh::laugh:
 
Recensie Queen Mary 2, schaal 1;700 van Revell

Doos;
DSCF7901.JPG


Boot klaar;

1_DSCF8378.JPG


Eerst de basis gegevens.· Merk: Revell
· Schaal: 1-700
· Naam van het model: Queen Mary 2l.
· Niveau die de fabrikant opgeeft: 5
. kitnr: 05227

Wat was de algemene indruk van de inhoud van de doos, geeft u een score tussen de 0 en de 10
1. Het aantal onderdelen.......................8
2. De afwerking van de onderdelen..............7
3. Indeling van de gietramen...................
4. Vlies door het gieten.......................
5. Detaillering:...............................8
6. Hoe was dit alles verpakt in de doos.......10
7. Was de kit wat u verwachte voor de prijs....8

Een paar vraagjes betreffende het bouwen van deze kit. Geeft u ook hier een score tussen de 0 en de 10
1. Hoe was de passing van de onderdelen........8
2. Was de bouwbeschrijving goed op te volgen...9
3. Klopt het niveau met uw verwachting.........7
4. Was de detaillering goed verwerkbaar........8
5. Kunt u een algemeen cijfer geven............8

Zou u met een paar regels de volgende vragen willen beantwoorden?
1. Wat waren de pluspunten van deze kit.

+ punten
-Details waren goed
-Alle stukken waren aanwezig
-Goede pasvorm

- punten

-Bij een grotere schaal ( groter schip ) zitten er denk ik ook reling bij voor op de neus zat hier niet bij, maar dat ligt denk ik aan de schaal waar je mee werkt.

Opmerking.

-Ik zelf vindt het een leuk schip om te maken maar als ik hem nog een keer zal maken dan zal ik persoonlijk liever een grotere schaal pakken, vanwege dat je dan b.v; licht in kan maken, vond deze te klein voor licht, maar dat is ieder voor zich.
Ik heb de Queen Mary 2 met plezier gemaakt.;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan