Hoofdsponsor

1/72 8,8 cm Flak 36 + Sd Kfz 9 "Famo" (Revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals Ron al zei, in de voertuigkleur. Dit belooft weer veel moois de komende updates.
 
mooie update ,decals zijn netjes geplakt
 
Nog even een kleine update:

ondertussen nog wat verder gewerkt aan de verwering + detaillering: enkele filters hier en daar, wat drybrushen, washes, pinwashes,... Kortom: de hele reutemeteut gelijk dat ze zeggen int Westvlaams.
De zetels werden voorzien van een laagje humbrol leather brown en raw umber olieverf.

Enkele foto's:

1_DSC05298.JPG


1_DSC05299.JPG


1_DSC05300.JPG


1_DSC05302.JPG


1_DSC05303.JPG


1_DSC05305.JPG


1_DSC05306.JPG
 
die ziet er echt sjiek uit. Mooi effect op de zetels ook trouwens...
 
Ik blijf gewoon jaloers op die mooie realistische touch die jullie in elk werkje steken...
Hope my touch comes soon enough? :(
 
die wash op de zetels en panelen in de personenruimte zou ge nog een beetje moeten lichter maken (nu ja ,moeten ) Gewoon wegnemen met een vochtig penseeltje van white spirit. Zo van het midden naar buiten toe . Zo een beetje vloeiende overgang maken, versta je ? zorgen dat de hardheid van je olieverf weg is. beter kan ik het niet uitleggen. de schaduwen en vuiligheid zullen in de hoeken en randen kruipen. Wat de zetels betreft, waar ze met de achterkant van hun dijbenen opwrijven tijdens het zitten zal ook lichter van kleur uitvallen. Tja gewoon eens kijken als ge zelf neerzit welke plaatsen op je stoel minst vuil zullen worden, das het gemakkelijkste.
 
Zeer knap werk. Ik zie er mezelf niet aan te beginnen, aan 1/72. Ben zodanig vergroeid met 1/35...

J
 
Ik was net aan het meelezen en plots zag ik hier dat het om een werk in 1/72e gaat, echt straf hoor! Hele mooie effecten op de zetels en het hout van de tools ziet er ook super uit, de max :)
 
ziet er goed uit
ben je zeker dat dit geen echte is?
 
Inderdaad knap hoe je de details in zo'n klein ding kan weergeven, mooi hoor.
 
@ Famo: dit heb ik ook gezien toen ik de foto's aan het bekijken was op de PC. Er zitten inderdaad nog wel wat vlekjes van de olieverf ter hoogte van het bestuurdersgedeelte. Dit zal ik nog wat wegwerken.

@ de rest: thx voor de comments!
 
Ja mad ice goe bezig.
 
:ohmy: Wauw man, knap bezig! Vooral die zetels zien er zo realistisch uit, en dat op die schaal! Chapeau, doe zo verder zou ik zeggen.
Grtz, Erwin.
 
Famo, hij zal toch wel de velgen bedoeld hebben he ?

Guy ,ik had het op die riemen die rond de reserve mazoutbak ,binnen in de cabine, liggen. Mad Ice vroeg in welke kleur die metalen riemen dan moesten. Ron gaf de benaming "banden" aan die riemen , vandaar.
Spanbanden = spanriemen = riemen. Tja , 1 onderwerp, verschillende benamingen.
 
LOL, oké Famo, een Babylonische spraak...euh schrijfverwarring dan, typisch ! Skoezy !
 
Gisteren dit model eens live gekeurd en ...............zeer goed bevonden.
Zoals her en der al eens aangehaald hier op het forum , in werkelijkheid ziet een model er anders uit dan op foto. Maar hier komt het model "live" er wel positiever uit dan op foto.
goe bezig mad ice !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan