Hoofdsponsor

1/72 8,8 cm Flak 36 + Sd Kfz 9 "Famo" (Revell) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schrijf je hem in voor de wedstrijd?


Ja, normaal gezien wel.

Dan zal mijn Opel Blitz Funkwagen en 3.7 Flak er dicht bij staan :)
Normaal ging ik deze vorig jaar daar inschrijven, maar door de gezondheidstoestand van mijn vader en stiefvader is dat niet kunnen doorgaan :(
Maar ik ben hier uit de buurt, en ik heb mij jaren geleden voorgenomen om alle modellen die ik maak ook eens in te schrijven in Bissegem....
Het wordt dus volgende week :D
 
Mooi , zeer mooi hoe je het beest en de flak afgewerkt hebt
 
@ beyond: dit wordt moeilijk om op te boksen tegen uw Opel Blitz Funkwagen. Zo'n prachtkarretje, met interieur en al! Zeer mooi gedaan.
 
Mad ice, je famo en acht-acht is van hoge kwaliteit, dus het vel niet verkopen voor de beer geschoten is hé ;)
 
Mooi mad ice en hij staat heel goed op die sokkel.
 
Hey,

Indd, mooie combinatie geworden.;)
Prachtig. 8)
 
@ mad ice & Beyond : mag ik ook meedoen met een model ?
 
Lap, daar gaat het goud naar Famo :@
Met welk model denk je dat hij wil meedoen?........ De Famo sneeuwruimer natuurlijk....:ph34r::P
 
getver! We zijn eraan voor de moeite! De Famo sneeuwruimer heeft al een aantal prijzen gewonnen en in Bissegem zal dat waarschijnlijk wel niet anders zijn... En terecht want het is een prachtwerkje!
 
Nee nee , De sneeuwruimer zijn wedstrijdtijd (max. 1 jaar ) zit er al op. Het zal de Jagdpanzer IV zijn.
 
Oké, dat is ook wel een geduchte tegenstander. Mijn Famooke en Flakske zulllen niet kunnen opboksen tegen zo'n prachtige pantser vrees ik.
 
Same here, zal daar ook niet tegen op kunnen met de Opel :@

Maar voor mij is het niet echt om de prijs te doen, ik wil hem gewoon ook in Bissegem op de tafel zetten, kwestie van mijn belofte aan mezelf na te komen ;)

Aan de andere kant, hoe meer modellen, hoe meer kijkgenot :D
 
Sorry van de late reactie, (teveel te zien op het forum)
maar hij is echt mooi geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan