Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
San Juan Nepomuceno (AL) 1:90 [!F]
Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 206

Discussie: San Juan Nepomuceno (AL) 1:90 [!F]

Standaard San Juan Nepomuceno (AL) 1:90 [!F]

Al een tijd terug ben ik begonnen met de San Juan Nepomuceno van Artesania in schaal 1:90

ik zal mijn voortgang tot nu toe kort samenvatten en daarna de nieuwtjes hier posten:

ik maak nu eerst de romp af. de boeg zit bijna dicht. de rest zal nog even op zich laten wachten

Standaard

Dit is weer één van mijn favorieten moet ik zeggen. Mooie kit ook met zeer veel mooie onderdelen.

Ben zeer benieuwd hoe dit gaat vorderen en wens jou ook heel veel succes en natuurlijk heel veel plezier toe.

Ik zit vooraan met mijn stoeltje...
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

swa I
    Gast

Standaard

mark je hebt het echt wel beet hé......dit is ook weer zo een prachtig schip...en wat je tot hier toe laat zien ,ziet er heel strak uit....ben benieuwt en laat ook innneens weten hoe ver je wilt gaan....dit geeft ook een helemaal andere komentaar of raadgevingen wat betreft je model...kan je al één diing zeggen deze schaal schikt zich voor prachtige detail's aan te brengen ...is maar een hint hoor.....weer ene voor te volgen ...y love ith...

Standaard

dank je, ik ga mijn best doen. er zit veel ijzeren spul bij de kit wat ik waarschijnlijk niet ga gebruiken maar zelf ga scratchen, waaronder bijvoorbeeld de geschutspoorten. maar eerst de beplanking af

swa I
    Gast

Standaard

Mooie vooruitzichten Mark........ben echt benieuwt....

Standaard

Heel leuk Mark dat je haar hier ook plaatst

Standaard

sja, het is gezellig bij de zuiderburen, dus waarom niet

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Mooi schip Mark!
    De ronding die je plankjes moeten maken aan het achtersteven lijkt me heel moeilijk.
    Veel succes en plezier ermee.-
    Groeten,

Michel.

davey
    Gast

Standaard

Echt heel leuk schip Mark !
    Ga ik echt volgen het ziet er allemaal heel netjes uit !!
    succes verder

Standaard

Ben dat heel benieuwd naar de eigen gemaakte onderdelen. Ga je de spiegel ook zelf bouwen? Daar is veel winst in te halen.
    Ook in de boegrailingen is alles van messing, dat kun je ook mooi nabouwen van hout.
    klik hier zoals ik het voorstel. http://furioza.nl/level3pages.php?f=...a&pageid=15150
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

ik probeer zo veel mogelijk metaal te mijden, de spiegel is geen gezicht, maar een vervanging heb ik uit amerika laten komen.
    wat ik zo zag is dat al veel beter, maar past het slecht. ik ga het zien.

als het niks is ga ik gewoon lekker scratchen

Standaard

rustig aan bouw ik naast de victory ook nog wel eens aan deze
    de beplanking is aan de boeg bijna klaar. gaat fantastisch met die schuurmachine (schuurband), het grove werk in elk geval:

hoe het er nu voor staat

Standaard

jaaa, primeurtje
    de boeg zit dicht. nou lekker verder werken naar achter
    het lijkt een beetje te golven. op het eerste spant zit inderdaad een beetje een knik, maar ik denk dat ik dat er wel uit kan schuren. foto maakt het weer erger zoals gewoonlijk

Standaard

Zo te zien valt dat knikje erg mee en kun je dat er nog wel uitschuren.
    Je gebruikt dit gele tube lijm toch niet voor je huidlatten?

Goede topic beantwoorder Michel's schermafbeelding

Standaard

Dat ziet er strak uit Mark! De overgang van de huidlatten met de kiel vind ik erg netjes gedaan.
    Groeten,

Michel.

Pagina 1 van 14 1234511 ... LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten