Hoofdsponsor

Major König [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
de ogen en de neus zien er goed uit rene

het leunt al dicht aan bij het origineel

grtz

huge
 
Jongens dit ziet er supper uit,ga je alleen het hoofd maken of komt er ook een lichaam onder...
 
dankjedankje :-)

ik focus me eerst op het kopje.
dan maak ik wat gietsels die ik van haar voorzie en een beetje aanpas naar gelang de scènes.
Ik heb inmiddels een K98 ( 200 mm volgens mij) en even kijken hoe het uitpakt bij een torso.

René
 
dank je Danny...

ben bezig met de ogen.
Wil ze goed open houden om zijn mooie blauwe ogen straks te kunnen schilderen en de gelijkenis te vergroten.
Vooral in de scène uit de film op het laatst, dan rolt hij naar rechts en je hoort hem denken 'nee nee, ****!'

verlokkelijk is ook een zuinig kijkende Harris, die telkens iets extra's lekkers op een stapeltje legt om de jonge knul om te kopen.
Wat ik trouwens fantastisch vind om te zien is dat moment dat Harris na het neerleggen van een reep chocola dan subtiel en snel zijn hand terugtrekt en feitelijk acteert in zijn rol als de acteur König.

DSCF0015.jpg

DSCF0013.jpg

DSCF0014.jpg

DSCF0012.jpg

groeten,

René
 
De twee laatste foto's bewijzen dat je er pal bovenop zit ! Knap hoor René, dit is echt iets speciaals en het toont je kunnen.
 
Eij,...krijgt ik sterretjes , hoej hoej :D

ik heb de beste vorderingen meegemaakt doordat collegabouwers aangaven dat het de goede kant op ging maar nog niet leek.

Als je me goed gek wil maken moet je zeggen dat het niet lijkt :O
Ik kreeg een tip van iemand om mijn photoshopkennis wat uit te breiden waar ik hem ontzettend dankbaar voor ben.
Wat je doet is twee foto's uitzoeken. éen van de orginele scène uit de film.
De ander is een foto van je figuur onder exact dezelfde hoek.
Nu combineer je de twee foto's na ze hetzelfde geschaald te hebben en kan je gaan checken:

fase1.jpg
fase2.jpg
fase3.jpg
fase4.jpg

groet,

René
 
Volg al een poosje op de achtergrond, maar :wow: wat is dit mooi om te volgen.


Fred
 
Godverdomme man je zit er gewoon pal op wat een gelijkenis laat je hier zien zo mooi,klasse maar dan ook echte klasse provisiat Rene...
 
Prachtig wat je hier laat zien René.
Dit is pas echt model bouwen.
Blijf volgen.

Erik.
 
hahaha, ja gaat goed inderdaad. Ik heb net, na een kleine sessie oogjes en toch iets meer ingevallen wang aanbrengen, polijsten en wat smoothenen meneer Harris EINDELIJK in de oven staan.

Dit was echt dokter Bibber en ik kan u verzekeren dat er weleens een whiskeytje door mijn mondje rolde :-p
In het begin zette ik tezeer het karikaturale aan en wilde snel resultaat. Nu weet ik hoe belangrijk de schedel is en dat het tijd bespaart wanneer deze ok is.

René
 
Zeg René, je zou tijd kunnen winnen door eerst naakte schedels af te gieten met resin, iets wat voor jou een klein kunstje is toch ?

Op zo'n harde basis kan je dan de spierpartijen enz. gaan leggen !

Harris eentje opsturen ! Zou ik zeker doen, de man weet niet wat ie ziet ! En wie weet welke leuke reactie krijg je ?!

Het is T O P gedaan, meer nog, het is gewoon R E T E goed!
 
Dank je Guy...

het idee is goed.
de ogen zijn dan min of meer gefixeerd in de schaal die je beoogt.
De skull zou aangepast zijn op de hoeveelheid klei die je aan brengt.
Per individu zijn schedels afwijkend...zal me eens beraden over zo'n knekelhuisje...

Rene
 
Jawel, dat is helemaal Ed Harris. Ongelofelijk knap om te zien hoe je het hoofd zo gelijkend kunt maken.

Enne, ik zou ook zeker een hoofd opsturen naar Ed Harris, hij zal er ongetwijfeld heel blij mee zijn.

Groeten

Wet Sellery
 
Pascal,
Ed's innemendheid in acht genomen denk ik het ook wel. Best wel type no nonsense.
Da's leuk voor op het end en ten opzichte van een Zappa heuglijk dat het overhandigd kan worden.
Eerst kopje inschilderen.
Dan maar eens een buste met cap, rifle op enige wijze geintegreerd, dan een met een officierspet ( kopje beetje omhoogkijkend) en dan de eerste van onderlijf voorzien.

thanks,
René
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan