Hoofdsponsor

Major König [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schilderen gaat iets sneller dan sculpten :-)

nog wat detailwerk en dingetjes bijwerken en dan eens voor een leuk sokkeltje kijken..

René
 
Goh, ik kan weer eens op de site, krijg steeds foutmeldingen

Rene, ik maak binnenkort wel effe een afspraak met je, wanneer het even wat rustiger wordt hier. veel wisselingen op het werk wat mij als OR secretaris bezig houdt, een andere functie die wss en hoop ik, een vaste functie kan worden, de aanstaande bevalling van de jongste dochter, waardoor ik nogal wat logistieke veranderingen moet gaan toepassen en last but not least, mijn ogen willen effe niet meewerken vwb de hobby

Maar uiteraard ben ik altijd de storende factor in je topics.

Ik heb je namelijk veel beter zien schilderen, met meer aandacht voor kleurnuances. het kan aan de belichting liggen en mss aan mijn scherm, maar de kleuren komen veels te hard over, het gezicht is alsof het uit marmer is, je heb nu te scherpe contrasten in de lichte kleuren zitten waardoor de lijnen te hard overkomen. Deze stijl kan heel goed wanneer je meer in de wat middelgebieden van een vleeskleur zit, maar niet in de lichte gebieden. Ik weet dat dit voor vele nogal vaag overkomt, maar ik weet zeker dat jij begrijpt wat ik bedoel. het zou kunnen als pet en jack donkerder zijn en in een warme kleur.
Qua techniek heb ik niets aan te merken, die is gewoon goed
 
Ha Bert,

Heb bewust gekozen voor het lichte plan van aanpak. Je kan dan altijd nog donkerder.

Kan zijn dat ik het petje nog donkerder filter maar deze mag sowiso nog een eindafwerking ondergaan.
Natuurlijk heeft eenieder zo zijn smaken.

en storend vind ik je niet, zet altijd wel even tot denken aan als ik de kritiek interessant vind.

als je weer boven water bent mag je helemaal laten zien in je eigen König hoe jij deze buste ziet ;-)
en goe posten dan he...


René
 
Ja knal er bovenop vind ik dit, die baard vertelt gewoon een stuk van het plaatje : het enige wat bewoog was z'n baardgroei, in een poging die ellendige Oeralboer uit te schakelen vanuit een plek tussen de puinen...subliem !
 
ja.

totdat hij respectvol zijn petje afnam en het licht uitging.

ben dol op varianten :-) met deze torso als uitgangspunt.
 
euhm..... WOW! (meer krijg ik er echt niet uit)
 
Daglichtcheck en wat gegoocheld in photoshop.
De parka zal een licht rood filter krijgen.

DSCF0133.jpg

Hetzij vermeld dat ik me hierbij heb laten inspireren door Bert met als kanttekening dat deze beschouwingen pas mogelijk zijn wanneer je figuur meerdere belichtingen doorstaan heeft.

Dat licht werken heeft wel ernstig mijn voorkeur. Ben dol op contrasten en het zal blijken makkelijker iets donkerder te maken dan lichter.

Los van welke beeldschermprojectie ook, deze mag je best in het echt zien :-)!

René
 
Zonde dat je echte effect van filters nooit duidelijk ziet op een foto..................zit wel wat meer leven in het jack
 
Das vaak het enige wat je kan doen, maar ik weet uit ervaring dat het moeilijk is om het in een foto is te vangen.
 
Ook op de foto's is het mooi hoor:O:O
Hoop deze nog eens in het echt te mogen zien.

Fred
 
hello folk's, kom ook nog eens genieten,veel werk thuis, verbouwen ge kent dat ...
moet zeggen ze zitten hier nie stil bij de figuren zie ik!!!
prachtig figuurtje gesculpt en goe geverfd, zal nog eens een poging doen om mijn schot nog eens op de site te zetten ( hij is reeds af).
zo blijven voordoen guy's!!!:P
 
Knap hoor, hij lijkt er zeer goed op, proficiat :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan