Hoofdsponsor

1/98 Dwarsdoorsnede Victory - 1:98 - Corel [!F]

mooi mark het ziet er alle maal heel netjes uit
 
zo, de omlijstingen bevestigd, maar over 1 ding ben ik nog niet uit
het 'dakje' steekt namelijk wel redelijk ver uit. wat vinden jullie? zo laten of inkorten?
zelf neig ik naar 1/3 inkorten

82.JPG

83.JPG


verder nog 2 gratings en trapjes geplaatst (trapje staat nog los)
84.JPG
 
klopt, ik denk dat het gisteren wat te laat was en dat ik er niet helemaal bij was :)

ik heb de reut aangepast:

85.JPG


en een overzichtje, de poortjes staan mooi horizontaal zo
86.JPG
 
dit is al vééééél beter hé maatje...:D:D:D...maar voor de rest zeker geen opmerkingen...echt knap....;)
 
als ik het zo terugzie weet ik niet wat ik gisteravond heb gedaan :P

tip van de dag: om 1 uur 'snachts, ga naar bed :)
 
hoe naar bed het was wel wk in aistralié wielrennen
 
als ik het zo terugzie weet ik niet wat ik gisteravond heb gedaan :P

tip van de dag: om 1 uur 'snachts, ga naar bed :)

mark...die tip neem ik ook niet altijd seriues..maar om 1 uur s' nachts zo een piegelwerk doen ..is natuurlijk weer wat anders..:8:8:8..gewoonlijk om dat uur houd ik me bezig met opzoekingswerk...en nogmaals pak dit zeker niet te zwaar..fouten zijn er om opgelost te worden en dat kan alleen op een gezellig forum als dit ...waar iedereen...iedereen helpt...gewoon doorgaan zoals je bezig bent maatje..ik wacht weeral op de volgende update..:P:P:P
 
Dit is echt geweldig mooi,had nooit gedacht dat een schip er vanbinnen zo zou uit zien echt knap werk Mark...;)

Elke keer dat ik s'avonds eens begin te bouwen zegt mijn vrouw steeds,schat ik ga slapen tot binnen 3a4 uurtjes...:nowink:;)
 
hehe, waar ken ik dat van

standaard conversatie 'savonds:
-10 uur 'savonds: kom je ook zo naar bed?
-ja, ik kom er zo aan
- half1/1 uur. oops....:wub:
 
Mark...de Victory...is eigenlijk een specialeke voor mij ...daarom volg ik je zo..ik heb er zo véél opzoekingen over gedaan ..zij is één van mijn favo's..maar ik ben gerust...je gaat dit zeker tot een goed eind brengen :D:D:D:D
 
ik mag dan redelijk bescheiden zijn, maar ik ben tevreden tot nu toe. natuurlijk zie ik wat foutjes maar het is zoals het is. het meeste hebben jullie er al uit gehaald

ik zie nog wel een beetje op tegen het mastenwerk/tuigage. tegen die tijd ga ik me gewoon goed voorbereiden en inlezen. dan komt het vast goed
 
ik mag dan redelijk bescheiden zijn, maar ik ben tevreden tot nu toe. natuurlijk zie ik wat foutjes maar het is zoals het is. het meeste hebben jullie er al uit gehaald

ik zie nog wel een beetje op tegen het mastenwerk/tuigage. tegen die tijd ga ik me gewoon goed voorbereiden en inlezen. dan komt het vast goed

Dit is de grootste uitdaging Mark....maar nogmaals er staan er een hele groep vrienden klaar om je hier bij te helpen...dus ...:8:8:8:8:8
 
Mark ziet er weer gaaf uit...mooi verzorgt....en vraagje gaat je de doorsnede ook schilderen of geef je de voorkeur aan de natuurlijke look..knap man...:D:D
 
hmm dit lijkt me tog niet juist te zijn hoor mark.

ik geloof er niets van dat de treden zo breed zijn maar ga het zeker eens op zoeken want ik kan het ook mis hebben .

ik denk dat je ze bijna in 2 mag zagen voor de lengte van de trappen :unsure:
 
Dirk...hier heb je gelijk in...ze waren zeker niet zo breed...alleen denk ik dat Mark een grens heeft gesteld..van hoe verre hij in detail wil gaan en zijn grens respekterend vind ik het resultaat méér dan behoorlijk is...ik blijf het steeds een boeiende topic vinden.....:D:D:D
 
heren, hier heb ik de handleiding gevolgd
er komt nog een aantal treden op, en deze zullen aanmerkelijk smaller zijn, ongeveer 1/5 van deze breedte
 
ik heb eens ff gaan kijken op de victory ben net terug thuis :)

het gaat over de lengte niet over de brete , mijn fout.

ik mis zag iets maar wist niet juist wat.

dus na mijn ritje naar de victory en wat zag ik daar.

de treden beginnen op de zelvde hoogte van de deur stijlen en ijndigen naast de geschuts poort , ik heb het er ff bij getekent.

87.JPG


ga zelv maar eens naar foto s kijken van de victory .

hopelijk kan je het nog veranderen ;)
 
dan haal ik toch even deze foto erbij:
volgens mij klopt het dan

100_5433.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan