Hoofdsponsor

1/35 T-80 UD Russian MBT [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
man, dit ziet er magnifiek uit... zou ik ook eens willen/moeten proberen op een model.... ergens bestaat gewoon de vrees dat het mislukt en dat het in het andere hoofdstuk terecht komt (mislukte modellen, nu ja van deze leer je ook veel...)
 
Update

De T-80 UD is zo goed als klaar.
Er werd nog een lens voor het licht gemaakt met P&D uit een stuk transparante plastic en dan werden er 2 laagjes glansvernis over gedaan om een glaslook te verkrijgen.



attachment.jpg

Ook werd er aan 1 kant een sleepkabel toegevoegd. Deze is gemaakt uit de originele ogen uit de kit maar de plastic kabel werd vervangen door een eind staalkabel en verweerd met roest pigmenten

attachment.jpg

En de antenne werd ook nog toegevoegd.
Hier enkele overzicht foto's

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

En voor de liefhebbers nog eentje uit kikkerperspectief ;)

attachment.jpg

Vandaag is de sokkel gearriveerd, zodra deze geschilderd is en voorzien van het bestelde naamplaatje volgen de eindfoto's.

Deze zal waarschijnlijk te bezichtigen zijn op de SMAZ beurs te Zelzate.
Ikzelf zal niet aanwezig zijn, maar mijn goede vriend Famo is zo vriendelijk om hem mee te nemen.Thx. :)

Tot de volgende.
 
Laatst bewerkt:
die ziet er machtig mooi uit. ben benieuwd naar de eindfoto's. Klein vraagje, hangt die trekhaak niet overal tegen te slaan?
 
@ Silenoz : in de werkelijkheid hangen ze ook zo.

attachment.php
 
Laatst bewerkt:
Zeer mooi resultaat DJ's.
Laat die eindfoto's maar komen, kunnen ze in de galerij gezet worden ;)
 
DJs heb al kunnen bewonderen op de club avond

hij is niet alleen mooi en prachtig maar ook vol van technieken die er op toe gepast hebt die
die een mooi resultaat met zich mee geeft

tom
 
En hier dan een eind foto van de T-80UD op speciale sokkel (bovenvlak loopt schuin omhoog)

attachment.jpg

Dit beestje heeft juist geen medaille gehaald in Zelzate maar wel dit doosje opgebracht.

attachment.php


Zo heb ik weer een mooi tussendoortje. :)

Iedereen bedankt voor de aandacht, tips en info en tot in mijn volgende topics. ;)
 
Mooi model geworden DJs, alleen die tracks zijn de beruchte vlag op een strond schuit (zeggen we hier in NL) en dat zal misschien de reden zijn dat hij niet iets heeft gewonnen?
 
Hey,

Indd, een zeer mooi model geworden.
Troost u met de gedachte dat je toch iets heb gewonnen, wedstrijden zijn zeer subjectief.
Toch een dikke proficiat. ;)
 
En op zo'n mooie sokkel zeg....... :O;)
 
Mooie tank geworden DJs.
 
Ach ja, wedstrijden...aanschouwt de talrijke medailles onder mijn naam :unsure:

DJs, excuses vriend, ik heb deze op onverklaarbare wijze over het hoofd gezien. Daarom steek ik nu toch graag even de loftrompet in de lucht om voor u het volgende te toeteren :

Ik blijf de camo erg mooi van verdeling en kleurenkeuze vinden, de stoflagen erop maken het kleurenspel compleet.
Niet overladen met stowage maakt hij een ietwat sobere indruk maar dat vind ik bijwijlen een echt pluspunt omdat stowage veel aangegrepen wordt om gepruts te maskeren.
Voor een tussendoortje ziet het er subliem uit. Gelukkig heb je hem op een strakke sokkel geplaatst, dit is een verdiende parkeerplaats!

Mensen, ik heb de eindfoto's van dit prachtexemplaar hier ondergebracht, vergeet niet te gaan kijken en uw commentaren hier verder te zetten !

http://www.modelbouwen.be/showthread.php?t=6157

Vriendelijke groet GUnit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan