Hoofdsponsor

Grafische voorstelling "Paper City"

  • Onderwerp starter Christophe
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow.. Dat word een wereld stad zo.... Mooi hoor. Ik hoop dat er steeds meer gebouwen bij gaan komen.

Heb net mijn gebouw uitgeprint.. 31 paginas.......
 
Dank je Cristophe,

Dat geeft de stad echt een aanzien. Hopelijk komen er nog wat gebouwen bij!

Fred
 
Als je dit ziet moet de ledendag 2011 zeker doorgaan.
Anders krijgen we dit niet te zien. ;)

Erik.
 
manman knap maar ik begin neit aan die paper dingen :-)
 
Aah, ik zie het al voor me op een tafel bij een modelbouwshow :D
 
Aah, ik zie het al voor me op een tafel bij een modelbouwshow :D

Ewel, pas maar op dat dit eens een supersucces zou kunnen zijn op de een of de andere beurs.
Waar zie je zo'n dingen? Zeker in België.
 
Ewel, pas maar op dat dit eens een supersucces zou kunnen zijn op de een of de andere beurs.
Waar zie je zo'n dingen? Zeker in België.

Inderdaad Dominiek, in België is papiermodel zo goed als onbekend, maar we kunnen er wel degelijk een boost aan geven, toch zeker wanneer enkelen van ons zich een commercieel model zouden aanschaffen en bouwen.

Toen ik eergisteren met PaFifi een pintje zat te drinken op de HobbyTime beurs, had ik het er nog over tegen hem dat we volgend jaar eigenlijk wel zouden een tafel kunnen bevolken in naam van Modelbouw1.be... en aangezien we een soort club zijn waarvan de leden over minstens twee landen verspreid zijn, zou het misschien ook geen slecht idee zijn om op verschillende beurzen/tentoonstellingen te gaan staan... telkens, door de leden die er dichtbij wonen (als ze dat zien zitten natuurlijk hé).
 
Er zouden nog meer leden moeten meedoen aan Paper City, dan kunnen we het Paper World noemen en dan komen we misschien in het Guiness Record Book!!!:8

Dus wie doet nog mee?

Christophe
 
Er zouden nog meer leden moeten meedoen aan Paper City, dan kunnen we het Paper World noemen en dan komen we misschien in het Guiness Record Book!!!:8

Dus wie doet nog mee?

Christophe

Wow, dat zou nog eens gaaf zijn, ik vraag me hoeveel vierkante meter we zouden moeten hebben om in het boek te geraken :D
 
Ik hoop dat je dit nog een paar keer kunt aanpassen :)
Heel leuk gedaan.
 
Christophe, je bent wat vergeten..... :)


- -
-
--
-
-




-
-
-
----




--

-

De straten. :)
 
Moderne toestanden Rik, het is met een subway (metro) allemaal verbonden.
 
Wim, ik zou het met plezier aanpassen en nog het liefst totdat de gebouwen zo talrijk zijn zodat ze bijna niet meer zichtbaar zijn op 800px breed.

Ik zal er eens over nadenken Rik.:O
 
mijn dochter van 14 zag mij bezig en wil nu ook iets inelkaar proberen te zetten. dus het is best aanstekelijk .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan