Hoofdsponsor

Grafische voorstelling "Paper City"

  • Onderwerp starter Christophe
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn dochter van 14 zag mij bezig en wil nu ook iets inelkaar proberen te zetten.

da horen we graag ;)

Nog een paar en het zal toch een Paper world worden ipv Paper city :D:D:D
 
mijn dochter van 14 zag mij bezig en wil nu ook iets inelkaar proberen te zetten. dus het is best aanstekelijk .

Inschrijven op het forum... model naar haar keuze afdrukken, en laat maar komen :D
 
mijn dochter van 14 zag mij bezig en wil nu ook iets inelkaar proberen te zetten. dus het is best aanstekelijk .

Een van de regeltjes: • Iedereen mag meedoen.
Dus waarom niet.:D

Fred
 
Moderne toestanden Rik, het is met een subway (metro) allemaal verbonden.

Subway ? Zo ouderwets, ik dacht dat we ondertussen wel gateways gebruikten, zoals die uit Stargate :D .... en daar zijn ook papiermodellen van te vinden :P
 
hoi christophe doe de toren van piza en de sfinks er ook maar bij :)

mijn dochter en haar vriendin van school doen ook mee .

ik zal ze als we beginnen een profiel laten aan maken zodat ze hun topic kunnen bij houden ;)
 
Komt in orde. Waw, dat begint hier serieus te groeien die stad.
 
En hier de fotoupdate. Mooie keuze , de sfinx en de toren van Pisa, niet makkelijk, succes meisjes.

 
Dat wordt een bonte stad zeg! Heel leuk geheel gaat dat worden.
Volgens mij missen we alleen nog Zuid-Amerika als we er van uit gaan dat de Haunted Mansion en de Phantom Manor in de USA staan.
 
Dat ziet er al een heel indrukwekkend stadje uit :D
 
Dit wordt zonder twijfel de mooiste stad ter wereld !:wow:

De challenge voor volgend jaar wordt misschien van paper-city na te bouwen op schaal 1/1,05 (anders is 't geen modelbouw meer hé) na te bouwen. :nowink:

Toeristisch succes verzekerd !


Greetz


Jos
 
De Arc de Triomphe mag er ook bijgezet worden :)
 
het Statue of Liberty mag je ook toevoegen.

grtz
Dikkie dik
 
En ze staat erop. Dat begint hier al mooi te worden. Succes Dikkie Dik.

 
En hier ook de mannetjes van Paaseiland. Succes Zwikki.

 
Ik zit hier deze topic te lezen , maar vraag me wel af waar je die modellen vind ? GUnit zei me zondag dat je die gewoon afprint en ge zijt vertrokken. Nu ja ,vertrokken.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan