Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Belém Tower [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daarom heb ik bij de Mansion ook wat stukken karton erin geplakt, voor de stevigheid.
Dat zou je nog kunnen overwegen Wim.

Fred
 
Bij de Mansion heb je dat mooi opgelost, ik ben nog even te twijfelen, het papier gaat misschien door de lijm nog meer bobbelen.
Ik denk er nog even over na.
 
Dan heb ik nog wel een tip hoor Wim.
Gewoon van die goedkope spraylijm van de action, werkt perfect.
( Gebruik ik ook op de bugatti:D)

Fred
 
mooi gedaan, wim.

bij mij loopt het ook nie van een leien dakje(het is papier he:)):worried:
 
Je bent bijna klaar denk ik, straks doe je alleen de papierbouw nog i.p.v. houtbouw.:):

het ziet er prachtig uit.
 
Ziet er goed uit Wim.
Enne, die klemmetjes op de achtergrond heb je voor papier niet nodig. Ik kom er altijd tekort.
Schappelijk prijsje? :D:D:D
 
Hey Wim, ik kom hier voor het eerst in contact met papieren maquettes, lijkt me heel leuk om te maken. Je fort ziet er alleszinds super uit ^^
 
@Fred
Bedenk me net dat ik nog fotolijm heb staan om papier op hout te plakken.
De lijm gaat ook prima.

@Peter
Het is inderdaad geen 'hout' of plastic, het is echt even wennen.

@Bart
Wees daar maar niet bang voor.
Ik heb al gemerkt dat ik een houtbouwer ben, die ook nog wel eens een sprongetje naar het plastic wil maken of een ander project dat voorbij komt.

@Jan
Die klemmetjes zijn helemaal gelukkig dat ze een paar weken rust hebben.
Maar voor een 'schappelijke' prijs is bij mij veel te koop. (Niet alles natuurlijk ;)).

@Burglar
Dank je, gewoon eens proberen, dat is de enige manier om te weten te komen of het iets voor je is.
 
i now, maatje.

heb hier ook de nodige problemen
 
Ja Peter, papier laat zich niet zo makkelijk bewerken :).

Heel weinig tijd gehad voor de hobby de laatste dagen, maar inmiddels alles uitgesneden.
De kantelen boven op de toren geplaatst en inmiddels bezig naar het hoogste punt te komen.
Daarna nog een 20-tallen versieringen vouwen en plakken.

Als ik er nog een paar avondjes aan werk is het eind in zicht, dus ruim op tijd voor de ledendag.

 
Dat ziet er schitterend uit Wim, ik ben benieuwd naar de eindfoto's. Weer eentje meer in Paper City.

Christophe
 
Ja Wim, dat ziet er inderdaad goed uit!

Fred
 
Mooi werk Wim.
Het hoogste punt bereikt betekent volgens goede traditie vlag in top.
En - niet te vergeten - een kratje bier erbij
...... meenemenen naar de ledendag? :D
 
Hoi Wim,

Het gaat goed, mooi werk.
 
Dank u heren, maar van dichtbij zie ik toch wel wat foutjes zitten.
Dat laat ik nu zo, het is mijn eerste papierproject tenslotte :).

Jan, biertje kun je best van me krijgen op de ledendag :).
 
De allerlaatste update, momenteel bezig de torentjes te plaatsen.
Zoals op de foto te zien is staat er wel het een en ander scheef.
Ik heb al gemerkt dat het later nog wel iets bij te schaven is.
In ieder geval heb ik al heel veel geleerd.... Een volgend papierproject pak ik heel anders aan.



 
Zeer mooi gedaan Wim, ik vind het een zeer geslaagd project. En van elk project leer je wel iets bij zodat het de volgende keer weer beter gaat. De papierbouwmicrobe heeft jouw ook te pakken aangezien je spreekt over een volgend project. :D

Het is in ieder geval weer een mooie aanwinst voor Paper City.

Christophe
 
Dank je Christophe. Eerder dacht ik nog dat dit mijn eerste en laatste papierproject zou worden.
Inmiddels ben ik het papier wel gaan waarderen, maar wanneer ik een volgend papierproject opstart durf ik nog niet te zeggen (nog zoveel plannen :) ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan