Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw La Sagrada Familia [DONE]

  • Onderwerp starter Christophe
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtig gedaan man! Ik doe het je niet na.
 
Christophe
het ziet er prachti uit hoor al dat gepriegel ligt jou presies wel als ik dit zo zie.
doe lekker op uw gemakske door want het word een katedraal van een bouw
 
Eergisteren begonnen aan de volgende bouwplaat.



Maar spijtig genoeg is het werk voor niets geweest.:angry:



Heel veel tijd gestoken in het uitsnijden en lijmen van dit torentje en toen het af was wou ik het op het sokkeltje plaatsen en het was te klein :O Toen zag ik dat ik 4 stukjes vergeten was. Die stonden op een andere bouwplaat en.....pfff. Dat wordt opnieuw afdrukken en opnieuw beginnen. :laugh:

 
Dat is spijtig Christophe :huh:

gelukkig dat bij papier bouw de kosten niet zo hoog zijn om opnieuw te beginnen
Maar ja het is natuurlijk niet zo leuk.:ohmy:

succes bij de nieuwe poging en zoals al vele malen aangehaald; in Spanje doen ze er véééél langer over.;)

Fred
 
Wow, dat is even balen zeg.....bij mij zou de moed even in de schoenen zakken..
Succes dan maar met de 2e ronde.
 
Ik heb nog geprobeerd om het met een scherp mesje los te snijden, maar dat is niet gelukt.
Dat is het nadeel van papierbouw, een foutje is moeilijk te repareren. Maar zoals je zei Fred, het kost niets om het opnieuw te maken, alleen tijd. En het moet plezant blijven, dus ga ik het gewoon opnieuw maken. Don't hurry, be happy:D
 
Dat is spijtig Christoph.
Ik heb ook een foutje gemaakt bij de Arc dat ik terug moest maken maar u stuk is wel moeilijker en tijdrovender.
Het blijft goed kijken naar de handleiding.
 
Dat is niet leuk, maar hier leren we allemaal van.
Daarom blijf ik wat achterop komen ;)

Erik.
 
De moed erin houden makker!
Je bent niet met een simpel modelletje bezig, dus er zal wel eens iets mislopen.
 
Countdown: 389

De vorige bouwplaat opnieuw gemaakt en dan weer verder gedaan met de volgende. Het is verdorie niet gemakkelijk. Maar tot nu toe past alles nog redelijk in elkaar.





 
wauw.......
Dit is geen papierbouw meer, maar dit is kunst.....
SCHITTEREND!
 
Dat ziet er keurig uit Christophe!
En veel kleine stukjes maken nog best een groot bouwwerk zo te zien.

Fred
 
Bedankt jongens voor de complimenten. Ik had nooit gedacht dat papierbouw zo verslavend kon zijn.
Spijtig dat ik deze avond niet verder kan werken, maar ik zit weer met maquettewerk dat dringend klaar moet zijn.

Christophe
 
Dan maak je toch gewoon de maquette in papier :D
 
Als ik dit zo zie denk ik wel eens die wil ik ook wel eens maken.

Dat ziet er allemaal toch weer mooi uit hoor. :)
 
Dan maak je toch gewoon de maquette in papier :D

Ik hou de papierbouw liever als ontspanning, na een dagje werken met kunststof.:)

@Rik: Het is een heel leuk model om te maken, dus waarom niet. Paper City is groot genoeg voor twee Sagrada Familia's.

Christophe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan