Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw La Sagrada Familia [DONE]

  • Onderwerp starter Christophe
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen ik de vraag las, had ik onmiddellijk het idee van het metalen latje.... maar onze Rik was me weer eens voor.
 
Zou het kunnen dat je dit moet plooien om zo randjes te verkrijgen om de driehoekige delen aan elkaar te lijmen?
Het ziet er wel niet gemakkelijk uit :O
 
Michel, ik denk dat het plooien van die lijntjes een esthetische functie hebben, en misschien ook om ervoor te zorgen dat de driehoek mooi recht blijft. De driehoeken moeten niet aan elkaar gelijmd worden. Maar dat kan je alleen weten als je de handleiding ziet natuurlijk.
Toch bedankt voor de reactie.

christophe
 
De Sagrada Familia is ontworpen door Gaudi en de bouw ervan is volledig afhankelijk van giften van toeristen. De bouw loopt dan ook regelmatig vertraging op.

Gisterenavond begonnen (foto's volgen deze avond), maar als ik vertraging oploop... alle giften zijn welkom om mijn rekening nr......:D:D:D
 
De eerste foto van de start. 10 onderdelen gemaakt, nog 449 te gaan.

Ik moet wel zeggen dat het 120 gr papier veel aangenamer werkt dan het 200gr papier dat ik voor het andere project heb gebriukt.

 
het ziet er in ieder geval mooi uit christophe


grtz

huge
 
Dat ziet er al netjes uit Christophe.

En de deadline is pas over een half jaar hoor dus die 449 onderdeeltjes gaat wel goed komen.:dry:

Fred
 
Zo, dat ziet er zeker niet verkeerd uit.
Ik heb de PDF hier ook en dit is niet van de poes.
Goe bezig.
 
Mooie start.
En nog 449 te gaan.
Dat is de moeite zene.

Erik.
 
Mooi begin hoor, met zoveel onderdelen zien we met regelmatig een update :)
 
Ziet er een mooie start uit Christophe, komt helemaal goed zo ;)
 
De eerste bouwplaat is bijna klaar. Enkel het sterretje op de top van de toren is nog niet klaar.









 
Het eerste deel is een feit... Mooi gedaan. ZIet er goed uit. :) Welk papier gebruik je?? (misschien heb ik dat wel gemist hoor..)
 
Hoi Christophe,

Prachtig zeg!!Applaus
Ben benieuwd naar het vervolg.cute
 
mooi christophe

je gaat wel vooruit zeg

grtz

huge
 
Nog een vliegende start :)
Een goed begin hoor..
 
Ik ben jaloers op je strakke plooiwerk...wauw!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan