Hoofdsponsor

Belangrijk: regels voor de groepsbouw Paper City

Een groepsbouw is vaak een "project erbij" Marc.
Zelf dacht ik ook dit er even bij te doen zo ook de organisatie ervan.
Nu merk ook ik dat je er echt tijd voor vrij moet maken en misschien je "hoofdmodel" wel even terzijde moet zetten, en dat is niet gemakkelijk.;)
Maar goed, papier modellen zijn niet de aller moeilijkste modellen en ik hoop dat er nog een paar gaan af komen.:D

Fred

Het is inderdaad een project er bij en dan merk je toch dat juist dat project er achter aan hobbelt.

En dat papieren modellen niet de allermoeilijksten zijn durf ik niet zo hard te zeggen; alleen al door die paar vouwen die ik heb gedaan, heb ik behoorlijk respect gekregen voor papierbouwers.
Het is toch wel een kunst apart. Uiteraard hangt het van het gekozen model af, die van Christophe bijvoorbeeld is toch niet echt een simpele.
 
Ik denk er misschien een beetje te makkelijk over Wim......:)
Denk dat dat kom omdat ik al wat ervaring heb......:P

Fred
 
Ik denk er misschien een beetje te makkelijk over Wim......:)
Denk dat dat kom omdat ik al wat ervaring heb......:P

Fred

Als je de Vmax gemaakt hebt, mag je inderdaad zeggen dat je ervaring hebt :) :) :)
Die valt bij mij ook onder de noemer: Moeilijk (met een hoofdletter).
 
Het is inderdaad een project er bij en dan merk je toch dat juist dat project er achter aan hobbelt.

En dat papieren modellen niet de allermoeilijksten zijn durf ik niet zo hard te zeggen; alleen al door die paar vouwen die ik heb gedaan, heb ik behoorlijk respect gekregen voor papierbouwers.
Het is toch wel een kunst apart. Uiteraard hangt het van het gekozen model af, die van Christophe bijvoorbeeld is toch niet echt een simpele.

Wim, daar moet ik je volledig gelijk in geven. Het is soms echt wel zweten hoor om er iets fatsoenlijk van te maken. En het is niet zo dat als je al een groot aantal stukjes hebt gerild, geplooid en gelijmd, dat dan de andere stukjes gemakkelijk zijn. Ik heb nu al zo een 350 stukjes gemaakt en vorige week nog waren er weer een paar fout. Nee simpel in het niet papierbouw. Zelf vind ik de gote stukken moeilijker dan de kleintjes. Die plooien nog al erg en daarom is het moeilijk om die mooi recht te krijgen.
Desondanks vind ik het heel leuk om te doen en het zal niet mijn laatste papierbouwproject zijn denk ik.

Christophe
 
Belangrijke mededeling!

De einddatum voor de groepsbouw Paper City is verlengt tot 30 april 2011. ( 1ste ledendag 2011)
Daarna gaat er definitief een slotje op om niet te verzanden in een ellenlange groepsbouw.
Mocht je op deze datum je gebouw nog niet af hebben dan kan ik deze wel verplaatsen naar het papier/karton gedeelte zodat je deze daar kan afwerken. Hij telt dan echter niet meer mee voor Paper City.
(Als je dit wilt kan jij mij een pb sturen.)

Hopelijk komen er nog veel gebouwen gereed voor de einddatum.
( nog 3 maanden dus......:8:8 )

Fred
 
Belangrijke mededeling!

De einddatum voor de groepsbouw Paper City is verlengt tot 30 april 2011. ( 1ste ledendag 2011)
Daarna gaat er definitief een slotje op om niet te verzanden in een ellenlange groepsbouw.
Mocht je op deze datum je gebouw nog niet af hebben dan kan ik deze wel verplaatsen naar het papier/karton gedeelte zodat je deze daar kan afwerken. Hij telt dan echter niet meer mee voor Paper City.
(Als je dit wilt kan jij mij een pb sturen.)

Hopelijk komen er nog veel gebouwen gereed voor de einddatum.
( nog 3 maanden dus......:8:8 )

Fred

Hoi fred,welke gebouwen mogen het allemaal zijn???
 
Wat jij wilt Patje als het maar van papier is en voor 30 april gereed is!

Fred
 
Even naar de eerste post kijken Patje, daar staat alles uitgelegd én een aantal sites waar de gebouwen kan vinden. ;)

Fred
 
Er is zo maar weinig activiteit hier:|
Paper City is nog maar 8 weken open dus hopelijk komt er wat meer activiteit.:D

Fred
 
Ik zal hier alle plastiek eens aan de kant schuiven en beginnen aan dat Japans gebouwtje.
Op de ledendag mag ik niet met het schaamrood op de wangen rondlopen hé.
Het lijkt allemaal zo simpel, maar ervaring leert dat het inderdaad maar zo lijkt :)
 
Druk bezig hoor Fred ;).
Zelfs de boot aan de kant gezet :ohmy: en alleen nog maar bezig met papier snijden en wat plakken. Voor de ledendag is mijn project af, belofte maakt schuld.
En Erik heeft helemaal gelijk, het oogt dan misschien simpel, maar dat is het niet..
 
Hier van hetzelfde Wim. Ik ben momenteel druk bezig om de Sagrada Familia af te werken. Maar het zal nog wel een paar dagen duren, maar af zal ze zijn.

Christophe
 
ik ben ook aan de slag gegaan en ga het wel klaar hebben tegen de leden dag. alleen heb ik nog geen tijt gehad voor foto s te zetten
 
Paper City is nog maar 2 weken open!

Fred
 
En bij deze is Paper City definitief gesloten.
Iedereen bedankt voor de deelname en hopelijk hebben jullie er iets van geleerd:D
Papier bouw blijkt dus echt niet zo eenvoudig en ook ik moet nog veel leren:dry:

Nogmaals iedereen bedankt voor de inzet:wow::wow: en gefeliciteerd voor degene die de eindstreep hebben gehaald.

Mocht je de eindstreep niet gehaald hebben en je model nog af willen maken kan je mij een PB sturen.
Ik zal je topic dan opnieuw openen en verplaatsen naar papier/ karton .

Fred
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan