Hoofdsponsor

Belangrijk: regels voor de groepsbouw Paper City

:wow::wow::wow: Ik had gehoopt op 10 gebouwen :wow::wow::wow:

We zitten momenteel al aan de 17 gebouwen

De deelnemers met hun gebouwen:

* The--Mouse - The Liberty Square Haunted Mansion
* Dancooper - Colloseum
* Christophe - La Sagrada Familia
* Wim500 - Belém Tower
* Patcooper - Eifeltoren
* Koekie - Florence Cathedral
* Amazone - Tower Bridge
* Furioza - Phantom Manor
* PA FIFI - Himeji Castle
* Helifool - Sydney Opera House
* Hazel - Sfinks
* Veerle - Toren van Piza
* Michel - Arc de Triomphe
* Dikkie Dik - Statue of Liberty
* Zwikki - Moai Statues of Easter Island
* Hugemikus - Toraja-House
* Arno - Windmill

Fred
 
Laatst bewerkt:
Wat een mooi groepsbouw zeg, veel deelnemers, proficiat met deze groepsbouw Fred en veel succes aan iedereen ;)
 
ik ga mijn peren nog zien al de vrouwen hier in huis willen mee doen :) + nog een vriendinetje.

ik zal al maar een nieuw setje mesjes aanschaffen :D
 
ik ga mijn peren nog zien al de vrouwen hier in huis willen mee doen :) + nog een vriendinetje.

ik zal al maar een nieuw setje mesjes aanschaffen :D

Hoi Dirk,

straks kun je tentoonstelling houden!!!:P:P
Maar je hebt nu wel een voordeel je bent niet alleen aan het knutselen.
Ik hoop dat de tafel groot genoeg is ??????
Was eerst toch anders ........ :laugh:;););)
 
Hey jongens, dit is werkelijk prachtig.
Als al die gebouwen af zijn, gaan we er toch iets speciaals mee moeten bedenken. Deze papierbouw is volgens mij enig in de fora op de Benelux.
 
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, maar wil mezelf al wel even aanmelden voor mijn bijdrage aan de Papercity.
- Windmill, Holland

groetjes,

Arno Cornelissen
 
welkom arno

een fototje van je windmill:)

gtrz

huge
 
Welkom Arno. Mooie bijdrage. Ik zal de molen bijzetten op Paper City. Komt die ook van de canon sit?
 
Welkom Arno. Mooie bijdrage. Ik zal de molen bijzetten op Paper City. Komt die ook van de canon sit?

Ja klopt, en waarschijnlijk worden het meerdere molentjes (de vrouw gaat zich ermee bemoeien :-)), maar voorlopig even 1'tje ;-)
 
Eventjes tussendoor, er ontbreekt nog één topic, namelijk de Toren van Pisa van Veerle.
 
Van mij mag de groepsbouw beginnen want het kriebeld serieus bij mij als ik de patronen zo zie liggen van m'n gebouwtje.

Ik heb zo een vermoeden dat eens ik eraan begin de Arc op een paar dagen in elkaar zal staan :D
 
Van mij mag de groepsbouw beginnen want het kriebeld serieus bij mij als ik de patronen zo zie liggen van m'n gebouwtje.

Ik heb zo een vermoeden dat eens ik eraan begin de Arc op een paar dagen in elkaar zal staan :D


Nog 6 nachtjes slapen.... en dan klinkt het startschot.

En als je gebouw snel klaar is.... mag je er nog een maken hoor:D:D:D

( heb zelf ook nog een "reserve" klaar liggen van 70 pagina's8)8) ( 20 pagina's BB en 50 pagina's voor het "gebouw") )

Fred
 
Laatst bewerkt:
Het is hier zo stilletjes...Iedereen in spanning om uit de startblokken te springen na zaterdag.:D
 
Gelukkig maar dat het zo stil is. We mogen niet eerder starten dan overmorgen...



Of stiekum een klein beginnetje maken.. Niemand zeggen, gewoon knippen en plakken... en nog eentje.... en dan oeps..
 
zit al in spanning te wachten


is iets nieuw voor mij dus de adrenaline begint stilaan in te kicken^^

wel leuk dat er zoveel deelnemers zijn8)
 
Bij deze wil ik officieel Paper City starten.

Iedereen veel plezier, fun en bouw wijsheid toegewenst
:D:D:D

Fred
 
he, he, he, kan ik eindelijk mijn foto´s posten van het tot nu toe gehaalde resultaat..... :)

Nee hoor. Lekker bouwen allemaal en succes voor iedereen. En denk er aan jongens... Het is geen wedstrijd, samen bouwen.. :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan