Hoofdsponsor

Anders / onbekend Castel Sant'Angelo [DONE]

  • Onderwerp starter Christophe
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm,... Dat het niet wil passen... Tja.. oefenen en passen en meten zou ik zeggen. Je kunt natuurlijk een extra exemplaar afdrukken. En dan gewoon nog eens en kijken waar je er net naast zat om maar te zeggen. Blijft wel lastig... presies werken....
 
Ik heb de indruk dat het vooral te maken heeft met te dik papier en omdat dit ook de eerste keer is dat ik een papieren model maak. Het is moeilijker dan het lijkt. Maar we zetten door.

Christophe
 
Doorzetten is de juiste mentaliteit....
Heel fijn dat je hier ook je 'fouten' wilt delen.
 
Idd, gewoon doorzetten. Dat is de sleutel tot elk succes.

Gaat helemaal goed komen.

Even voor wat het waard is.. Ik heb bijvoorbeeld met de motor gewoon printerpapier gebruikt, net eens speciaal papier. Gewoon van de soort 2 euro per 500 vel van de action. :)
Dan is het oefenen en oefenen. De inkt is het duurst.... maar ach... Een avond niet stappen en je kunt wel 20 X een volledig gebouw uitprinten. :)
 
Fijn die aanmoedigingen.

Maar als het paier te dun is krijg je dan geen probleem als je grotere stukken moet maken. Wordt dat dan niet te slap?
 
He, he, he, als je een gesloten geheel maakt. Kun je daar een stel ribben in aan brengen. En anders idd toch wat steviger papier. Maar ik heb nooit zo groot gewerkt.... Dat huis zal van mij ook de eerste worden. :)
 
En hier het eindresultaat. Vol met kleine en grote foutjes. Ik ben een beetje teleurgesteld in het eindresultaat, maar ik ben wel blij dat ik dit model gemaakt heb als voorbereiding op de groepsbouw. Nu heb ik toch al het een en ander bijgeleerd. Ik zal blij zijn als ik kan beginnen aan de Sagrada Familia. En nu maar hopen dat dat beter gaat lukken.









 
Ziet er goed uit Christophe!

Dat je zelf niet tevreden bent...ach ja dat zijn wij niet snel over onze modellen toch.;)
Op de foto's ziet het er top uit!
En deze heb ik dus in de galerij afgewerkte projecten gezet!

Fred
 
mooi gemaakt, foutjes zijn nt te zien op het eerste zicht hoor
 
Ziet er toch goed uit, Christophe.
Zelf moet ik een dergelijk resultaat nog maar voor elkaar krijgen.
 
Dat heb je vlot gedaan, mooi hoor.... Enne nu een mooi plaatsje..

Misschien hier en daar wat vouwnaadjes nog bijkleuren met een potloot of stift. Dan is het wit weg en moet je het verschil eens bekijken.
 
Ik vind het er toch prima uitzien hoor :)
 
Bedankt voor de complimenten iedereen. Ik zal het modelletje meebrengen naar de ledendag dan kunnen jullie de foutjes beter bekijken :D

Christophe
 
Bedankt voor de complimenten iedereen. Ik zal het modelletje meebrengen naar de ledendag dan kunnen jullie de foutjes beter bekijken :D

Christophe

Hé Christophe,

Niet te kritisch hé ;),wie niet doet kan ook niets verkeerd doen! Je heb al heel wat moois laten zien hoor!:)
Ik kijk er al naar uit ze in het echt te bekijken.:8:8
 
ziet er goed uit

als dit je eerste keer is , dan hoop ik dat ik het zo goed kan doen

grtz

huge
 
Christophe ik stond perplex toen ik zag wat een priegel dingetje dit was.

hoedje af hoor het ziet er heel goed uit hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan