Hoofdsponsor

Trawler [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ziet er netjes uit ,
en een oranjerode kraan zal zeker niet misstaan op dit prachtige schip.

bouw maar netjes verder
vgr
Marc
 
Heel netjes gedaan maatje.

Ik zit me al heel de tijd af te vragen of je de boot later nog gaat verweren?


Droop
 
Merci mannen.

Ik weet het nog niet Luc. M'n plan is om ze eerst af te bouwen en dan zie ik nog wel, of wordt het moeilijk als ze al af is?
Ik heb er al zo veel uren in gestoken (ik heb wat meer bouwtijd nodig als de gemiddelde bouwer) dat ik er meer en meer schrik voor heb om ze te verprutsen met een slechte weathering...
 
Hallo Michel,

Ziet er allemaal heel net en strak uit. Ik ben recent lid geworden van het forum en heb al genoten van alle mooie dingen die hier aanwezig zijn.
Doe zo voort zou ik zeggen :)

mvg
 
Heb even de laatste update gemist Michel, maar je maakt weer mooie vorderingen.
Dat rood van die kraan zal zeker goed staan bij het blauw.
Ga zo lekker door, wordt een machtig mooi schip.
 
Merci Wim.

De kraan is af en is donkerrood geworden:

237.png

236.png
 
die lijkt wel echt te werken , heb je echt mooi gedaan
vgr
Marc
 
Kan Luc en Marc alleen maar bijtreden knap gedaan Applaus
 
knap hoor michel ze lijkt net echt maar alleen wat kleiner 8)
 
Dat ziet er weer strak uit, moet alleen het kwijl nog van mijn beeldscherm afwassen maar dan is die
kraan weer mooi rood.:P Mooie details.

Mvg, Folkert
 
Merci mannen :)

Er zitten ook vele uren werk in. De kraan zit zo in elkaar dat deze echt kan bewegen in alle richtingen. Dit ging prima zonder verf erop maar met de verf erop zou het bewegen van de kraan de verf doen slijten tot op de witte plastic dus heb ik ze in 1 stand vastgelijmd. Dat vind ik prima want ik heb het het liefst stevig ;)
 
Met trots post ik deze update :yup:

Ik ben dik 20 uur bezig geweest met het maken van de basis van de mast. Normaal bestaat deze uit hout maar ik heb het helemaal uit messing gemaakt. Het hout was namelijk niet helemaal recht en is ook minder stevig.
Het aantal keren dat ik heb gesoldeerd kan ik op m'n 2 handen tellen en dus het was een hele uitdaging. Het is me gelukt om alles te solderen :) . Er komen nog wel enkele plastic stukken op dus dit is de basis.


238.png

239.png

240.png

241.png

242.png

243.png

En het past mooi in de voorziene gaten van het dek:

244.png

245.png

Een ander maakt het waarschijnlijk sneller maar het resultaat is wat telt bij een hobby.

wordt vervolgd...
 
dag maatje,
dat is nu eens mooi soldeerwerk,
het word een pracht van een trawler,
groetjes,ronny
 
Hoi Michel,

Weer wat voortgedaan zie ik :) Ziet er alvast knap uit met die kraan en die mast.
Doe zo verder, heel mooi.

mvg

Patrice
 
Dat ziet er weer knap uit Michel, mal gemaakt om alle stukken vast te houden ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan