Hoofdsponsor

1/87 Athearn HO detailering met Marklin reservestukken [!]

Yamato

Well-known member
Registered
Lid geworden
22 okt 2009
Berichten
291
Hallo,
Eventjes kort: ik volg hier al heel wat forums. Na wat motivatie gekregen te hebben ga ik ook eens bescheiden tonen waar ik reeds mee bezig ben.
Wel wil ik nog meegeven dat ik nog deel uitmaak van een gezin met 4 kinderen en een vrouw (niet te onderschatten;) ) wat het moeilijk maakt om regelmatig te werken aan deze hobby. Voorts heb ik ook nog een aantal andere modelbouwprojectjes lopen (Yamato, Bismarck, Gato...) die afwisselend mijn aandacht krijgen.

Maar goed: deze loc!!

Op ebay had ik deze Amerikaanse Athearn set goedkoop op de kop kunnen tikken. Athearn heeft een goedkope lijn die niet echt gedetailleerd zijn. Dus dacht ik er eventueel aan om deze wat op te waarderen. Ik bestelde reserve stukjes op de site van Marklin en ben nu bezig deze stilletjesaan erin te steken.
Daar de schaal en plaatsing redelijk overeenkomen moet dit wel te doen zijn.

YamatoAthearn29082010b.jpg

Dus we zijn hier mee bezig, ik doe mijn best om jullie van voer te voorzien.
Momenteel zijn de plastic "handgrepen" ervan af en een ventilator bovenaan de loc eruit.

YamatoAthearn29082010a.jpg
 
Het ziet er een hele prachtige loc uit...ben echt benieuwt voor het resultaat na de restaurering...prachtig
 
Hehe, yamato, ik ben blij dat je een verslag heb gestart ;), en een goeie raad, familie gaat voor hoor, modelbouw is een hobby dus doe alles rustig aan en veel succes met al je mooie projecten.
 
Als liefhebber van treinen en modeltreinen, weliswaar zonder eigen materiaal, blijf ik deze in stilte volgen.
 
Deze wil ik ook wel volgen, heb ook nog een aantal locs die ik wil opwaarderen mettertijd...
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan