Hoofdsponsor

Anders / onbekend Yamaha MT-01 ( Ultra realistic paper crafts)

the--mouse

Administrator / V.I.P
Administrator
Lid geworden
15 mrt 2010
Berichten
5.655
Ja, ja, ik heb zitten mopperen op de Vmax:angry::angry:
Maar ik heb er ook veel lol aan gehad:laugh::laugh:

Dus:

Vandaag maar eens het volgende papier project uitgeprint.8)
IMG_3758.jpg

Het wordt dus weer een Yamaha van Ultra realistic paper crafts en wel de MT-01.
Deze heeft "slechts" 541 onderdeeltjes op 52 a4-tjes.

De bouw zal niet zo snel gaan als bij de Vmax omdat ik deze "erbij" ga doen.8)

Fred
 
Laatst bewerkt:
Je haalt je wel wat op je hals om dit er even bij te doen Fred :ohmy:.
Ik zal het net als de Vmax met plezier gaan volgen, succes met printen :laugh:.
 
Mooie motor weer. Heb je de nieuwe ook weer?

Ben zeer benieuwd hoe dit gaat vorderen... :P
 
Ja wel, het eerste begin is gemaakt!

IMG_3773.jpg

Verwacht geen snelheid van me....
 
Nou, de MT-01 heeft anders genoeg snelheid....

Misschien is het leuk voor de kijkbuis kinders hier dat je eens een paar plaatjes neer zet van hoe deze moet gaan worden. :) En misschien voor de medeplakkers een leuk idee om hier eens een linkje neer te poten. :)

Maar het begin is er.
 
Nou, de MT-01 heeft anders genoeg snelheid....

Misschien is het leuk voor de kijkbuis kinders hier dat je eens een paar plaatjes neer zet van hoe deze moet gaan worden. :) En misschien voor de medeplakkers een leuk idee om hier eens een linkje neer te poten. :)

Maar het begin is er.

Rik, daar heb jij helemaal gelijk in.....slordig van mij. dus:

zo moet deze ooit worden:


En hier kan je deze vinden.

Fred
 
Laatst bewerkt:
Dat model kende ik nog niet van Yamaha (ik ben dan helaas ook alweer 13 jaar uit het moto gebeuren), zo op het eerste zicht zou ik zo denken dat het een opvolger is van de VMax ?
Alleen lijken die "groeven" van de banden nogal vreemd, is dat waarheidsgetrouw ?
 
Oeps... had je vraag niet gezien Dany:-$

De MT01 valt onder de categorie naked bikes. Het is niet de opvolger van de Vmax hoor, die blijft nog onovertroffen.

Volgens de site van Yamaha:
Gemaakt met organisch design en liefde voor elk detail. Het resultaat is een revolutie op motorgebied en een winnaar van vele design-awards.
Het machtige 1670 cc V-twin motorblok deelt keiharde mokerslagen uit die voor een vet koppel zorgen en een woest pulserend geluid voortbrengen. Het extreem sterk en CF-gegoten aluminium frame zorgt tevens voor een optimaal stuurgedrag. Er is gewoon geen vergelijkbare motorfiets. Stilstaand een kunstwerk, rijdend een beleving!

Fred
 
Dat model kende ik nog niet van Yamaha (ik ben dan helaas ook alweer 13 jaar uit het moto gebeuren), zo op het eerste zicht zou ik zo denken dat het een opvolger is van de VMax ?
Alleen lijken die "groeven" van de banden nogal vreemd, is dat waarheidsgetrouw ?

Tot mijn spijt zit ik er ook niet meer in, maar de passie blijft leven en ik blijf het dus maar volgen.
Hij speelt in een ander register dan de V-max. Het is eerder een Ducati Monster-killer. De banden die op het papiermodel staan zijn naar mijn mening geînspireerd op de Maxxis Supermaxx, hoewel de MT daarmee niet geleverd wordt volgens mij (toch niet in België).

showphoto.php
[/url][/IMG]

Het kan ook iets anders zijn hoor, maar ik vind het er wel op lijken.



Greetz


Jos
 
Laatst bewerkt:
Wel weer een mooie keuze hoor Fred !

De moed is toch een beetje gezakt precies ;): 30 % minder onderdelen !! :D


Hoe jij het kan opbrengen om daar aan te beginnen ... lijkt mij niet haalbaar, hoewel jij natuurlijk het tegendeel hebt bewezen met jou ongewoon mooie V-Max.


Blijf ik volgen.


Greetz.



Jos
 
ben je nog hieraan bezig fred? of maak je eerst even de andere (papieren) dingen af?
alles op z'n tijd natuurlijk
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan