Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Home, sweet Home...
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 23

Discussie: Home, sweet Home...

Standaard Home, sweet Home...

Mijn workbench. Ex-rommelkamer, dat ik heb na lange onderhandelingen met mijn vrouw ingericht...

De bureau. Met een deeltje van mijn professionele documentatie (ik studeer, ja...)

Hard rock en heavy metal zijn mijn liefste...

De stock en de documentatie...

Mijne laatste kits + de kast met alle de produkten

De bekers van mij en mijn dochter

Buiten:

Standaard

Zeer mooie hobby kamer hoor, en zeer veel prijzen ook zie ik amai
    Dirk "Alias" Pantani Op de werk bank: " Spitfire" -- "HMS Bounty" -- "Scrach ROV"

Standaard

als je nu de kamer met je ab spuit heb je in eenkeer een heel goede ab oefening

ziet er goed uit . ook al mis ik nog een paar posters van slayer

Standaard

Altijd plezant om een eigen plaatske te hebben!
    Ziet er veelbelovend uit maar bespaar je op de verf om wat extra kits te kunnen kopen?
    Op de werkbank...een hoop rommel!

Standaard

Ik denk een soort wintercamo te herkennen...

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

[QUOTE=

Hard rock en heavy metal zijn mijn liefste...
    [/QUOTE]

Daar kan ik over meepraten...wil je iets speciaals horen...laat maar weten

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

Standaard

De kamer met mijn ab spuiten ?!? Oufti... (vertaling = Amai) Dan wel, misschien een WWI lozenge camo spuiten?

Geen verf op de muren, waarom?
    Eerst, mijn vrouw vraagde mij mijn werkplaats zo spoedig mogelijk gebruiken
    Twee, dat is een kamer niet, maar juist een werkplaats.
    Maar ja, misschien zal ik volgende jaar de muren spuiten...

Fred, mijn favoriete zijn: Epica, Apocalyptica, Ramstein, Scorpions, Metallica...

Standaard

Zeer mooie werkruimte Draken.
    Laat de bouwverslagen maar komen.

Erik.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

Standaard

ja man de ruimte van mijn dromen ze zeker weten

Standaard

Dat is een hele mooie ruimte
    Ik ben helemaal niet jaloers, echt niet

Standaard

Wauw een toffe werkplaats zeg !

Even off topic : zijn dat sportbekers of modelbouwbekers ? In ieder geval hebben jullie goed jullie best gedaan !!

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Famo Bekijk bericht
    Wauw een toffe werkplaats zeg !

Even off topic : zijn dat sportbekers of modelbouwbekers ? In ieder geval hebben jullie goed jullie best gedaan !!
    Dat zijn modelbouwbekers; ik heb geen sportbeker (ik ben sportief, hoor: zwemmen, running, Noordse wandeling; maar ik maak geen sportcompetitie...)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Draken35 Bekijk bericht
    Dat zijn modelbouwbekers; ik heb geen sportbeker (ik ben sportief, hoor: zwemmen, running, Noordse wandeling; maar ik maak geen sportcompetitie...)
    Modelbouwbekers vertel hier eens iets meer over ben ongelooflijk benieuwd hoe je deze hebt gewonnen....

Standaard

Ja , komaan vertel eens man, hoe kom je aan die bekers ?

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Ik kan het detail geven:

1) voor mijn dochter (in de junior categorië):
    - Formica Rufa van Heller: Bronze te IPMS NatCon Wieze 2005; zilver te Salzinnes 2006 en Mons 2006, Goud te Charleroi 2006 + speciaal prijs IPMS Charleroi
    - Lady Bug (Heller) : Goud + best junior Amay 2006, zilver Wieze 2006
    - Da Vinci's Tortoise (Retrotracks): Winner Hoboken 2007, goud Mons 2007 + best junior, goud Wieze 2007 en Amay 2007

2) voor mij:
    - Albatros D.III Oeffag Ba.253 (Roden 1/72): goud Ransart 2005, goud + best of show Charleroi 2006, goud Wieze 2006, Commended Hoboken 2007
    - Albatros D.II (Eduard 1/4: goud Wieze 2005, Commended Hoboken 2006
    - Whippet MK I (Emhar 1/72): goud Wieze 2005, zilver Amay 2006, bronze Mons 2006
    - Belgish Fokker D. VII 10de smaal deel (Dragon 1/4: zilver Salvinnes 2006, goud Charleroi 2006, bronze Amay 2006, goud Mons 2006 + speciaal prijs (De Grenadier), goud Wieze 2006 + Albert Maes trofee
    - Fokker E.V van ltt Van Cotthem (Dragon 1/4: zilver Wieze 2007
    - Belgish T15 (Retrotracks 1/72): bronze Mons 2007, zilver Wieze 2007 + Retrokit trofee + IPMS Challenge, goud Amay 2008, zilver Trucks'n Tracks 2010, bronze MAFVA 2010 (Engeland)
    - BTR 80 (Trumpeter 1/72): goud Wieze 2008
    - Diorama "Tout ça ne nous rendra pas le Congo" met een Vlaams Leopard 2A5 en een Waals Leclercq (beide Revell 1/72): goud Wieze 2008
    - Automitrailleuse SAVA (Retrotracks 1/72): goud Mons 2009, goud Wieze 2009 + IPMS Challenge, zilver Ransart 2010, zilver Trucks'n Tracks 2010, bronze Hornchurch 2010
    - 1/72 Diorama T13 (Retrokit) met Ardense Jagers (Retrotracks): goud Wieze 2009

Dat is een antwoord op uw vraag; ben speciaal dikkenek niet hoor... ;-)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten