Hoofdsponsor

1/35 Sssssst Vorsicht... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor deze mooie woorden B-art,ik ga me nu even toeleggen op het figuur schilderen om dit wat beter onder de knie te krijgen...:P
 
ik ga me nu even toeleggen op het figuur schilderen om dit wat beter onder de knie te krijgen...

Ge moet de lat ook weer niet te hoog leggen voor de rest van ons hé ;)
 
Danny, even de tijd genomen om je topic door te nemen en het is indrukwekkend om te zien.
Fantastich. Succes op de 21e!!
 
aha, we zullen dit stuk eens in werkelijkheid zien in Lier
 
Laat uwe blik maar kritisch zijn Famo...;)

En het rare van al is,ik heb het dio enkel dagen aan de kant gezet en nog steeds zie je sommige dingen die beter hadden kunnen zijn maar met die gedachte ben ik in alle stilte begonnen aan een nieuwe uitdaging voor mijn volgend project...
 
Danny het is mooi diorama geworden en waar veel aan te zien is.
Ik heb eigenlijk een klein puntje, ik zal dat naamplaatje vervangen door een mooie koperen naamplaatje, kost wel iets meer maar dat verdiend dit diorama wel vind ik.

Ron
 
Hier heb je gelijk in Ron en ik ga van de week hier het nodige voor doen...
 
Beste vrienden, de overige foto's kan je bewonderen bij de Afgewerkte Projecten Diorama's. Commentaren zijn hier echter welkom.

Dank u.
 
Het is er ééntje om te likkebaarden ;)

Prachtig resultaat, ben benieuwd wat de jury hier van zal vinden...
 
Het is er ééntje om te likkebaarden ;)

Prachtig resultaat, ben benieuwd wat de jury hier van zal vinden...

Bedankt Beyond, wat de jury hier zal van vinden zal ik morgen te weten komen en ik zal het niet laten om morgen avond de nodige info hier over te posten met de nodige foto's er bij...
 
Hééél vééél succes morgen!

Ik ben een leek op het gebied van dio´s maar deze moet toch in de prijzen vallen.
smiley5185.gif


Helaas kan ik er zelf niet aanwezig zijn.

Fred
 
ApplausApplausDanny, Gefeliciteerd met je derde prijs in Lier.ApplausApplaus

Fred
 
Voor mij was dit al goud waard! Knap gedaan, in't echt nog mooier dan hier op de foto's. Proficiat met je prijs in alle geval dik verdiend!
Applaus
Patrick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan