Hoofdsponsor

1/35 Sssssst Vorsicht... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt Mad,het tweede figuurtje is ondertussen volledig afgewerk alleen nog het geweer de juiste kleur geven en kan het op het dio geplaast worden ;) en al zeg ik het zelf ik ben ongeloofkijk trots op het werk dat ik hier heb geleverd..8)
Heb ook al honderd rondjes rond het dio gelopen om nog verder de puntjes op de I te zetten morgen ga ik nog eerst naar Crisis 2010 en zal dan daarna de nodige foto's hier op het forum zetten....;)
 
Hier zijn dan de beloofde foto's ik moet nog enkel het wapen toevoegen en dan is het dio volledig af...;)

Afbeelding001-1.jpg

Afbeelding002.jpg

Afbeelding003-1.jpg

Afbeelding005-1.jpg

Afbeelding006-1.jpg

Afbeelding008-2.jpg

Afbeelding012-2.jpg

Afbeelding014-1.jpg

Afbeelding018-1.jpg

Afbeelding019-1.jpg

Afbeelding020-1.jpg

Afbeelding021-1.jpg
 
Hey, :$

In 1 woord, gewoon prachtig ('t zijn er 2 geworden:D:D).
In Lier even een paar foto's moeten trekken blijkbaar. ;)
 
tja, als ge dat allemaal kan !!!!!!!!!
 
1 woord: supervormiweldigfatakolosachtig :O

Fred
 
Bedankt jongens voor deze zeer lovende woorden,het wapen zal ik vandaag nog kunnen plaatsen en dan zal het aftellen worden naar 21/11/2010...;)

Dan rest er me nu nog alleen het naamplaatje te maken en dit netjes op het dio te plaatsen :)

En the--Mouse prachtig woordtje zet je hier neer...;)
 
Bedankt jongens voor deze zeer lovende woorden,het wapen zal ik vandaag nog kunnen plaatsen en dan zal het aftellen worden naar 21/11/2010...;)

Dan rest er me nu nog alleen het naamplaatje te maken en dit netjes op het dio te plaatsen :)

En the--Mouse prachtig woordtje zet je hier neer...;)

Danny, ik hoop dat je me kan vergeven, maar ik hou het gewoon bij indrukwekkend !
 
Ha Danny,

ziet er heftig uit man!

(twenotmodus aan ;-) let wel op de roestlopers, die staan nu niet goed in verhouding tot de berg waar de tank al een poosje staat. Onder een flauwe hoek van 20 graden als ik het zie. Schiet me af als ik er naast zit.

( Renémodusheelgauw weer aan) De erwtenpantalon kan beter. Dit is oefenen, maar valt meer uit te halen. Goe bedoeld. Check hiervoor wat meer plaatjes, zit hem in het kleurgebruik , de basis, de onderliggende vlekken en de spreiding van de stipjes.

De roest in je dio is voortreffelijk!!! Knap gedaan en met zeer veel oog voor detail.

René
 
Mooie dio Danny, het enige dat me opviel was die koperdraden die naar beneden hangen.
Die zou ik nog wat aanpassen ze zien er wat te nieuw uit.
Anders knap jong en dat voor je eerste dio.
 
Heel goed opgemerkt DJs hier ga ik nog het nodige aan doen had ik echt over het hoofd gezien...

@ Rene bedankt voor deze geweldig info en opmerkingen,hier kan ik echt iets mee en weet nu ook waarop ik ook moet gaan letten als ik aan het volgende dio zal beginnen;),ik heb met dit dio ongelooflijk veel geleerd als ook op dit forum en nogmaals allen bedankt voor de nodig tips en lovende woorden...;)
 
Laatst bewerkt:
nee Danny, dat van die roeststreepkes is geneuzel maar ge zalt er net zunne jury bij hebben he...
als het je eerste is is het goed zo.

die broekskes vind ikzelf veel belangrijker :-)

succes man!

René
 
Hier heb je gelijk in rene,ik ga me nu de komende twee maanden toeleggen op het schilderen van de overgebleven figuren om zo meer ervaring op dit gebied op te doen dus Rene ik zal af en toe eens aan u bel komen hangen...:D

De plannen over een volgend onderwerp voor een dio schieten langs alle kanten door men hoofd,maar dit zal maar van start gaan rond januari voor volgend jaar ik hou jullie zeker hier van op de hoogte...;)
 
Beste vrienden graag stel ik vandaag mijn eind foto's voor van mijn afgewerkte dio,nogmaals allen van harte bedankt voor alle hulp die ik hier heb gekregen...

Teaser :

Afbeelding030-1.jpg

Voor de overige oogstrelende foto's verwijs ik u erg graag door naar hier http://www.modelbouwen.be/showthread.php?t=4538

Bericht aangepast door GUnit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wauw....k'wou dat ik ook al zo ver stond, prachtig diorama! Applaus
 
Gefeliciteerd met deze mooie dio René.
(op weg naar een prijs op 21-11-20108))

Fred
 
Ja ziet er schitternd uit ,,, een prachtplaatje ... nou nog een acryl kap erover ... en dan heb je een museumpiece , mijn complimenten
 
Wauw....k'wou dat ik ook al zo ver stond, prachtig diorama! Applaus

Bedankt jongens voor de mooie woorden...;)

@ Erwin echt zo moeilijk is het allemaal niet,met een beetje inzicht en veel lef kom je al behoorlijk ver ;),en verder veel referentie materieel gebruiken en als laatste is het niet goed begin je weer opnieuw....
 
Mooi werk Danny, ik wou dat ik er de moed voor had.
Breng je hem mee naar Lier? Ik hoop van wel want deze wil ik zeker in het echt zien!
Mijn stem krijg je al.
 
Mooi werk Danny, ik wou dat ik er de moed voor had.
Breng je hem mee naar Lier? Ik hoop van wel want deze wil ik zeker in het echt zien!
Mijn stem krijg je al.

Jawel koekie hij zal daar aanwezig zijn heb me onlangs ingeschreven voor de wedstrijd diorama's te lier...
 
:You_Rock_Emoticon:
Schitterend werk! Ik ben stikjaloers...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan