Hoofdsponsor

1/35 Sssssst Vorsicht... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt GUnit voor dit mooi verhaal...^^

Maar ik heb de hulzen dan toch aangepast en als ik eerlijk moet zijn vindt ik het wel beter zo het is me dan ook goed gelukt,en merk ook op waar de slagpin in de huls is gegaan dit detail heb ik ook aangebracht...

Hier zijn dan de beloofde foto's...;)

001-5.jpg

002-3.jpg

003-1.jpg

004-2.jpg

006-5.jpg

007-4.jpg

Tot hier dan deze zeer kleine update...
 
Dank u jongens voor deze lovende woorden,met een beetje geluk kan ik van de week nog starten met de bouw van de figuren...
 
@ Hardcoremedic bedankt voor deze info,ik heb ook gezocht inverband de hulzen maar echt wijzer was ik er niet van geworden van daar dat ik dan maar mijn eigen visie heb gevolgd dat er steeds wel wat kruidresten zouden overblijven na het afvuren van de kogel...;)

En wat betreft het muggenziften vind ik heel goed daarmee kan ik me alleen maar mee verbeteren...;)
 
knap knap knap danny meer kan ik er niet van zeggen hoor. ik zie niet direct iets dat je nog kan verbeteren aan het geen wat je al gedaan hebt .

het ziet er een mooi rommeltje uit
 
Fijntjes gedaan, deze wil ik natuurlijk ooit es in het echt zien.
 
Fijntjes gedaan, deze wil ik natuurlijk ooit es in het echt zien.

Dat zal zeker komen GUnit ik neem deel aan deze wedstrijd Lier convention 2010 zo 21 nov 2010..Het zal dan ook mijn allereerste wedstijd worden...
Ik zou zeggen tot dan...;)
 
Zal daar ook zijn , maar weet nog niet als ik gewoon een kijkje kom nemen en / of model inzetten.
We zullen wel zien
 
Hey,

zeer mooi dio, ga hem zekers bekijken te Lier...;)
 
Ok beste medebouwers hier is dan een kleine update van het eerste figuurtje dat een plaats zal vinden op mijn dio.;)
Ik hoop dat de foto's een beetje meevallen wand ik heb even het toestel bij de buurman moeten gaan halen...:dry:

Het figuurtje is ongeveer voor 90% af en heb er een kleine week aan gewerkt...
Alles is dan ook geschilderd met verf van Vallejo.
En hier zijn dan de eerste foto's...

Afbeelding019.jpg

Afbeelding022.jpg

Afbeelding023.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hier is dan nog een update van het figuurtje dat volledig is afgewerkt en zijn plaatsje heeft gekregen in het verhaal,verder zal er nog een of twee figuurtjes een plaatsje bekomen op het dio maar daar ben ik nog niet volledig uit ...;)

En hier dan enkele foto's...:)

Afbeelding039.jpg

Afbeelding036.jpg

Afbeelding040.jpg

Afbeelding041.jpg

Afbeelding043.jpg

Afbeelding045.jpg

Afbeelding044.jpg

En nu kan ik van de week aan het tweede figuurtje beginnen maar die foto's komen nog wel...;)
 
Het figuurtje lijkt me heel verdienstelijk geschilderd Danny. Maar klopt het als ik zeg dat je foto's zo gelig zijn ?
 
Inderdaad als ik eerlijk moet zijn doen de foto's het dio geen eer aan ik weet echt niet hoe ik dit moet verhelpen zal er eens een kursus voor moeten vollgen...:D
 
Je figuur ziet er niet verkeerd uit en hij past goed in je dio.

Danny, bij mijn fototoestel kan ik instellen welk soort verlichting er gebruikt word bv. gloeilamp, tl licht, ...
en dit geeft een grote impact op de kleur van mijn foto's.
Het zit onder menu en dan witbalans. Ben zeker ook geen expert ivm foto's maar misschien ben je er wat mee geholpen.
 
Bedankt voor deze info DJs ik zal eens het nodige gaan doen om eens in die instellingen rond te gaan snuffelen...;)
 
Ja zeer mooi ,, maak eens een foto in de buitenlucht ( natuurlijk licht ,,, ) volgens mij heb je eem sfeer lampje in je lamp zitten ...
 
Dat kereltje zit daar goed é .
 
De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met het tweede figuurtje onderhanden te nemen,dit figuurtje is voor een 80% af nu en zal achter het eerste figuurtje zijn plaats vinden..

Als dit figuurtje is afgewerkt en op het dio is geplaatst rest er nog enkel de nodige puntjes op de grote I te zetten en te retoucheren waar het nodig is,dus al bij al zal ik de dead lijn halen en gereed zijn voor mijn eerste wedstrijd op Zondag 21 November te Lier...

En hier dan een paar foto's ...

Afbeelding008.jpg

Afbeelding009.jpg

Afbeelding012.jpg

Afbeelding013.jpg

Tot hier dan deze kleine Update en tot binnen een weekje dan wandt ik vertrek morgen naar Centerparks in Nederland (onze tweede thuis bijna..;))
 
Dit wordt een mooi diotje. De fritzen vind ik zeer mooi geschilderd. Vooral de camo-patronen vind ik zeer geslaagd. Normaal gezien geraak ik wel op de beurs in Lier (als vrouwtje lief toestemt natuurlijk). Dan kom ik zeker eens dit diorama in levende lijve bewonderen! Tot 21 november!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan