Hoofdsponsor

1/35 Sssssst Vorsicht... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga mijn firewall moeten aanpassen zodat www.modelbouwen.be geblokkeerd wordt !

Hier rondhangen wordt een mens alleen depressief van:(. De kunststukken die hier aan een sneltreintempo neergezet worden ... , dat is niet menselijk meer !

En dan te bedenken dat ik maar een gewone mens ben :@
 
Dag medebouwers hier is nogeens een kleine update die ik graag wil delen met jullie...

Wat is er vandaag allemaal gebeurd...
- We hebben een stukje track van de tank in het puin verwerkt...
-De kleine bouwsteentjes zijn toegevoegd en voorzien van resten mortel hier moet ik nog wel een beetje pigment poeder aan toevoegen voor het afwerken...
-En her en der nog wat hout in verwerkt en geschilderd,alleen het chipen moet nog gebeuren maar ik moet hier voor wachten tot alles een nachtje heeft kunnen drogen....

En hier zijn dan enkele foto's...

002-1.jpg

005-3.jpg

006-3.jpg

007-3.jpg

009-4.jpg


Deze week ga ik nog de kasseien aanpakken en in hun kleurtje zetten en ik hoop dan dat ik al een zijde van het dio volledig kan afwerken,dan nog 3 zijden te gaan...;)
 
Ik volg stilzwijgend en ik heb niets met oorlogje spelen en zo maar :wow: wat zet jij een mooie dio weg.

Prachtig werk.

Fred
 
ziet er echt wel goed uit hoor. ben je nog van plan om mos of een andere soort plant (struik) bij het steen puin toe te voegen ? zo een dood boompje zou wel mooi staan dat tussen de rommel naar boven gegroeid is
 
ziet er echt wel goed uit hoor. ben je nog van plan om mos of een andere soort plant (struik) bij het steen puin toe te voegen ? zo een dood boompje zou wel mooi staan dat tussen de rommel naar boven gegroeid is

Bedankt voor deze mooie woorden jongens,ik ga dit nog even bekijken amazone het is zeker een idee om over na te denken....;)
 
Danny je hebt wel echt oog voor detail..tot het kleinste toe...dit gaat dan ook een heeeeele mooie dio worden...blijf voort doen maatje...het boeid ons uitermate...en ook bedankt voor je techniekbeschrijving....top man :nowink::nowink:
 
Bedankt ardennenoffensief :D,als dit dio achter de rug is ga ik me eens bezig houden met enkele tips & trucs review's te maken met de nodig foto's natuurlijk...;)
 
Héél sterk puin dat je hier hebt gebruikt, veel verscheidenheid aan zooi. Misschien een ideetje, Danny, een gordijnrailtje met een stuk gordijn aan ? Of een koffiepot of zo, iets wat ook naar het interieur van het voormalige huis linkt ?
 
Héél sterk puin dat je hier hebt gebruikt, veel verscheidenheid aan zooi. Misschien een ideetje, Danny, een gordijnrailtje met een stuk gordijn aan ? Of een koffiepot of zo, iets wat ook naar het interieur van het voormalige huis linkt ?

Bedankt GUnit voor het idee maar het dio speeld zicht af in een volledige vernielde russische fabriek er komen nog 3 à 4 Duitse figuren bij die vergeefs opzoek zijn naar hun eenheid die zich al enkele dagen aan het terug trekken zijn....

Verder zal er ook nog de nodige pijpleidingen boven de tank aangebracht worden...

Verder hoop ik dat ik het dio gereed krijg tegen Lier Convention 2010 - Sunday 21 November...;)
Het zal dan ook voor mij de eerste keer zijn dat ik aan een wedstrijd zal deelnemen (Ben zelf nog maar twee jaartjes bezig met modelbouw...)....
 
Dan heb ik dit over het hoofd gezien Danny, die pijpen boven de tank zullen heel veel toevoegen. Wat dacht je van een ketting met een katrol en een stoere haak ? Goh wat zit ik hier toch te commanderen he ???
 
Tja , als ge dat allemaal kan ......
Weet je ,een model maken is iets, maar een dio bouwen is ook iets.
Ge zijt goed bezig man
 
Ziet er veel belovend uit... en het herinnert me eraan dat ik nog ergens rubberen malletjes op de zolder moet liggen hebben om "stenen" te gieten, het gaat om grote stenen om een kasteel te bouwen, lijkt me ook wel brijkbaar om een betonnen muur mee te maken.
 
Dan heb ik dit over het hoofd gezien Danny, die pijpen boven de tank zullen heel veel toevoegen. Wat dacht je van een ketting met een katrol en een stoere haak ? Goh wat zit ik hier toch te commanderen he ???

Hhahahaha maar jou ideeen blijven me geweldig inspireren en geven me weer andere ideeen....;)
 
ik ben misschien een muggenzifter want ik kan het zeker niet beter maar jij wel dus : ik vind dat de regenstrepen er nogal dik doorkomen ?
voor de rest is het waaaaw
 
ik ben misschien een muggenzifter want ik kan het zeker niet beter maar jij wel dus : ik vind dat de regenstrepen er nogal dik doorkomen ?
voor de rest is het waaaaw

Zeer goed opgemerkt deze moeten inderdaad nog aangepakt worden maar dit zal gebeuren als we de . op de I zetten...;)
 
Gewoon prachtig werk.
Ik heb dit pas laat gevonden maar geniet er wel van.

Markske
 
Beste medebouwers ik heb ondertussen nog even wat tijd gevonden om aan men dio voort te werken...

Ik heb ondertussen de kasseitjes aangepakt en er toch ingeslaagd om de rechterkant verder af te werken hier laat ik dan de foto's verder spreken ;)

004-1.jpg

006-4.jpg

005-4.jpg

009-5.jpg

010-1.jpg

010-2.jpg

011-2.jpg

Hier bij dan deze kleine update en nu verder naar de volgende...;)
 
Hoi Danny,


je kasseibestrating ziet er strak in, netjes gedaan ik zelf mag er dag dagelijks de 1/1 in mijn handjes nemen.
Dus je begrijp dat ik er enorm nieuwsgierige kijk je foto's heb bekeken, vooral doorgaan hé !!!;);)
Je dio ziet er prachtig uit .:D:D
 
Bedankt voor deze mooie woorden John....;)

En nu kunnen we verder met de andere zijde,eens kijken of ik vandaag nog even tijd vind om de sleepkabel van de tank inorde te krijgen wandt deze mag natuurlijk niet ontbreken ...;)
 
wauw..........zeg .........schitterend werkje.
En nu .....toch geen puin ruimen, hé :D:D
groetjes
Ward
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan