Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andere schaal Was of waren Tanks [DONE]
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Was of waren Tanks [DONE]

Standaard Was of waren Tanks [DONE]

Hallo mensen, hier dan een paar foto's die ik beloofde uit Rusland, dit zijn foto's genomen aan de kaai ergens in Sakhalin, een maat op de foto en ook mezelf uiteraard.
    We zagen die hoop tank onderdelen liggen en ik dacht, ok is mooi om op het forum te posten dus hier een paar foto's, vraag me niet wat he tis of welke tank of wat dan ook, ik ken er niets van, de kraks onder jullie zullen dit wel kennen

Hier 2 collega's op de foto die ook interesse hadden hehe

Zijn grote foto's ik weet het, maar is om duidelijk te tonen wat het is.
    Dirk "Alias" Pantani Op de werk bank: " Spitfire" -- "HMS Bounty" -- "Scrach ROV"

Ron
    Gast

Standaard

Dirk leuke foto`s.

Ik denk dat het hier onder anderen om T-54`s gaat, gezien aan sommigen wielen en tracks en wat ander spul en er zal waarschijnlijk ook nog wel wat onderdelen van een ander soort voertuig tussen liggen.

Is dit de nieuwe economische manier van de russen om hun verouderden materiaal op te slaan om wat meer ruimte te creëren zodat ze nog meer tanks op kunnen slaan

Ron

Standaard

Ik denk dat er ook stukken en wielen van een KV-onderstel bij liggen als ik niet mis ben...

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

die foto's doen pijn
    - There are no stupid questions, only stupid people. -

Groetjes van Davy aka Ratticus

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ratticus Bekijk bericht
    die foto's doen pijn
    Second that ! Rest in pieces !

Standaard

Dit noemen ze recycleren in rusland zekers

Standaard

Tja, daar ligt voor een fortuin aan scheermesjes

Wel jammer dat de tanks niet aan musea geschonken hebben, ipv ze te slopen.

PS : zeg Dirk als ge daar nog eens zijt, kunt ge dan een meter of 20 van die rupsbanden meebrengen ? dat is ideaal om mijne tuin mee te omheinen

Groeten

Sellery, wet not dry

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten