Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/48 E-2C Hawkeye [DONE]
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 44

Discussie: E-2C Hawkeye [DONE]

Standaard E-2C Hawkeye [DONE]

Deze kit lag gewoon te roepen om gemaakt te worden dus heb ik hem maar van het schap genomen om er aan te beginnen.
    Deze kit is van en vrij nieuwe firma en eindelijk is de Hawkeye er in plastik en betaalbaar.
    De andere is volledig resin en kost ongeveer 220dollar.
    Dit is de kit.

De onderdelen.

En nu hopen dat we het in elkaar krijgen.

Mark

Standaard

Schitterend project(je). Ik volg met aandacht
    Mijn blog :http://jadefalconguard.wordpress.com/

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...
    The screaming starts.......

Standaard

cool vliegtuig he, we volgen
    - There are no stupid questions, only stupid people. -

Groetjes van Davy aka Ratticus

Standaard

Zo te zien goede kwaliteit, persoonlijk vind ik dat we al veel te veel jaren hebben moeten wachten op een model van dit toestel. Ik zal dit zeker volgen, want ik heb dit altijd al een prachttoestel gevonden.
    En zo te zien is Cartograph de drukker van de decals, dus dat zal dan ook wel in orde zijn, misschien eens een fotootje van het decal-vel ? Uit hoeveel versies (vliegdegschepen) heb je de keuze ?
    Laatst gewijzigd door dancooper; 27-07-10 om 14:32 Reden: toevoeging van een vraagje of twee
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las", OL49 Poolse Stoomloc
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Standaard

@ dancooper.
    inderdaad lang moeten wachten op een betaalbaar exemplaar en alles ziet er goed uit.

@jadefalcongaurd.
    Het wordt inderdaad een tje ik ga de vleugels opgevouwen maken om plaats te besparen.

De decals van de kit zijn die van de boxart.

Maar ik heb er andere voor gekocht.

Ik wou er iets meer kleur in krijgen.

Standaard

Er is een start gemaakt en zoals de meeste vliegtuigen begonne met de pit.

En vervolgens in de romp geplaatst.

mark

Standaard

we volgen :-)
    - There are no stupid questions, only stupid people. -

Groetjes van Davy aka Ratticus

Standaard

Weer even de tijd gevonden om verder te doen.
    Ik heb de onderdelen van de staart allemaal al gemonteerd en zijn klaar om op de romp te plaatsen.
    Dit was niet de gemaklijkste klus.
    Er is redelijk wat pas en snijwerk bij komen kijken maar het is gelukt.

De twee vleugeldelen voor op de romp zijn ook samen gevoegd.

Volgende stap deze op de romp monteren.

Mark

Standaard

NICE !!! De details zijn ook zeer scherp aanwezig net als bij de F-16 Barak !

My Wallet is curled up in a corner, scared, lonely and wondering when the hurting will stop....
    the Wallets feels dirty, unkept fingers fondle it at all of his secret places...

Standaard

Het werdt tijd om de boel wat meer vorm te geven en dit door middel van de delen samen te voegen.
    Wat passen en aanpassen is de bootschap.
    Anders ga je dikke miserie krijgen.
    Gewoon een paar gaten groter maken en dan gaat de boel wel passen.

en nu de tube plamuur en schuurpapier boven halen voor de volgende klus.

Mark

Standaard

Blijft een mooi zicht met die 4 delige staart. Ben benieuwd naar het vervolg !

Standaard

Vraagje : Als je de romp al dicht kleeft, hoe ga je de pit spuiten en schilderen ?

Ziet er alvast heel mooi uit.
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las", OL49 Poolse Stoomloc
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Standaard

mooi om volgen, en inderdaad ben ik ook wel eens benieuwd naar
    Dirk "Alias" Pantani Op de werk bank: " Spitfire" -- "HMS Bounty" -- "Scrach ROV"

Standaard

@dancooper kijk eens naar post nr 6 daar zie je de pit met de PE.
    De stoelen kan ik er zo nog inzetten.

Mark

Standaard

dat gaat een prachtig toestel worden Mark , ben benieuwd . Ik lees dat er precies wel wat aanpassingswerken bij te pas komen om alles netjes bij mekaar te krijgen.
    Schuren en plamuren? Ok. maar gaten groter boren? Ik heb van die producent Kinetic (?) nog niet gehoord. Ik ben benieuwd naar de kwaliteit van het verdere gietwerk.
    mvg , Sabre

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten