Hoofdsponsor

1/35 "wet feet" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Churchill

Well-known member
Registered
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
1.003
Omdat ik de stug aan de kant heb gezet wegens anderen activiteiten waar van ik spijtig genoeg niks kan posten :(
Ben ik toch maar begonnen aan een snel tussendoortje zodat ik toch nog een beetje contact heb met de bende hier :D;)

We gaan deze keer naar de jaren '50 met een PT-76 B

http://www.army-guide.com/eng/product922.html

De kit is van trumpeter het Pe setje van Voyager en de tracks van Friul

0002a.jpg
0005a.jpg


Cheers,
André
 
Post woII maar je hebt mijn aandacht Andre. Een opvallend model met die vooruitgeschoven turret. Ga je hem strak spuiten of komt er een camouflagepatroontje overheen ? Hoe doet deze Trumpeter het qua pasvorm ? Details ?
 
Hoi Guy,

Ik weet het het is geen WW II maar wel Russis hé :$
De pas vorm, laten we zeggen dat het een echte trumpeter één stuk pas perfect en aan het ander stuk heb je wet werk.
De inspiratie het ik gehaald bij deze foto maar of ik het groen ga veranderen in een camo weet ik nog niet.
Er zijn wel een paar leuke schema's heb ik al gezien dus de verleiding voor een camo is wel groot.

pt76_18.jpg

cheers,
André
 
Zo de eerste stappen zijn genomen, de rest zal wel volgen zeker :D ;)

De suspension is gemonteerd en er zijn al een paar openingen dicht gemaakt in de upper hull.

0012a.jpg

Cheers,
André
 
Vandaag lekker liggen prutsen aan de tracks :wacko:

0016a.jpg
0021a.jpg

Zo begint hij toch stilaan wat vorm te krijgen.

Cheers,
André
 
Nu ik dit zie, ga ik vandaag m'n Comet ook van z'n tracks voorzien, op de foto staat dat toch schoon.
 
Chigue met die friul schoenen er op. Veel werk om tesamen te steken maar het oogt toch schoon
 
Aangezien je model geïnspireerd is op die fotoo, ga je je model dan ook zo maken zoals op de foto ?
 
Aangezien je model geïnspireerd is op die fotoo, ga je je model dan ook zo maken zoals op de foto ?

Ongeveer zal hij worden als op de foto ik bedoel daar meer al wat er op of aan hangt ;)
Voor de kleur ben ik aan het nadenken voor een Irakees van te maken.

4818588834_be92445ed4_b.jpg

Of wel deze drietoon camouflage.

20080321084020654.jpg


Groeten,
André
 
Weer eens tijd voor een update hij begint meer en meer vorm te krijgen.

0033a.jpg
0034a.jpg
0036a.jpg

Cheers,
André
 
Hoezo een quick-build, je hebt er de sloffen goed in:laugh:. Ziet er proper en strak gebouwd uit en die Fruiltjes doen het toch weer goed hé. Trouwens een apart model en zeker weer eentje om te volgen.
 
Vandaag zijn we ook begonnen aan de basis van het diorama wat ik bij e PT-76 ga (proberen te) maken :wacko:

D0004a.jpg

Cheers,
André
 
Ondertussen heb ik weer wat verder gewerkt aan de koepel.

0039a.jpg
0040a.jpg
0043a.jpg

Cheers,
André
 
Zo ondertussen hangen er de spatborden ook tegen. ;)

0048a.jpg
0047a.jpg

Cheers,
André
 
Ja André, dat begint er al aardig op te trekken zou ik zeggen
 
Dat ziet er nie verkeerd uit
 
Jup famo het gaat de goede kant uit ;)

Djs bedankt :)

Cheers,
André
 
Gaat er al goed uitzien Andre en misschien een idee om eens langs een zaak te lopen waar ze veel houten scheepsbouw verkopen en daar te kijken voor zeer dun touw om die reserve band netjes vast te binden.
Ik moet wel zeggen dat die Russen best wel mooie voertuigen hebben voor ons modelbouwers.

Ron
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan