Hoofdsponsor

1/35 "wet feet" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Ron ik zal eens wat gaan schrijven wandt,ik zit hier al 5 min te kijken zonder mijn toetsenbord aan te raken...;)

Wat kan een modelbouwer hier nog over zeggen of aan toevoegen dan alleen maar toegeven dat het pure klasse is wat je hier laat zien Ron...Applaus

Met dit model pik je zeker een prijs weg op hoog niveau....

Beste Danny, foutje vrees ik, dit is het werk van Dreke.
 
Hoi Mannen,

gollumz.png

@ Dany het is inderdaad wel een duren aangelegenheid als je begint met al die setjes, en ik begrijp maar al te goed de niet iedereen dit kan betalen en daar in tegen kan je best een mooi model neer zetten als hij recht uit de doos word gebouwd. Trouwens ik kan hier over mee spreken! Zoals jullie vast gelezen hebben in het voorwoord van Nico in het nieuwe AOM, komt er een boek uit met alle Panzers IV soorten gaande van A tot en met J hier voor heb ik het voorrecht gekregen voor een Panzer IV Ausf. H te bouwen. Op vraag van Nico heb ik hem wel recht uit de doos gebouwd op de tracks na deze heb ik wel vervangen door modelkasten maar verder geen PE. Ik moet zeggen ik was zelf verbaast van het resultaat en zal zeker nog een een model recht uit de doos bouwen.

Cheers,
André
 
Ach mannen toch , elk spendeerd zoveel hij wil om een model te maken. Zonder of met PE of nog eens scratch er bovenop of volledig scratch........ iedere bouwer doet wat hij wilt en als hij er ook nog plezier aan beleeft is alles in orde voor mij.

Maar het blijft toch een mooi model dat je hier neerzet André
 
Ach mannen toch , elk spendeerd zoveel hij wil om een model te maken. Zonder of met PE of nog eens scratch er bovenop of volledig scratch........ iedere bouwer doet wat hij wilt en als hij er ook nog plezier aan beleeft is alles in orde voor mij.

Maar het blijft toch een mooi model dat je hier neerzet André

Helemaal mee eens, je bouwt voor je eigen lol en naar wat je eraan wil uitgeven. Ik heb trouwens al véél van pe bulkende voertuigen gezien die door het belachelijk slechte schilderwerk totaal verknoeid werden. Doe mij dan maar een recht uit de doos projectje dat netjes werd afgewerkt.

Dreke, 't is ne ferme bak die van u !
 
Ron, met alle respect voor je prestatie, maar met die laatste stelling kan ik het onmogelijk eens zijn... sommigen onder ons proberen onze hobby uit te blijven oefenen op een heel beperkt budget, en als je steld dat zowat iedereen pe gebruikt op een kit, beledig je ongetwijfeld een aantal mensen.
Persoonlijk kan ik mij niet permiteren om pakweg 40 euro uit te geven aan een kit... en dan nog eens 100 euro aan een paar lapjes messing... sorry :(

Je vergeet de tracks en het aftermarket loopje nog te vermelden :laugh:

Maar ik begrijp precies wat je bedoel hoor maar met wat fantasie en wat stukjes plastic en koperdraad komt je al een heel eind zoniet 95% van wat een ander aan PE en andere zooi aankoopt.
Dan krijg je nog de afwerking van je model het schilderwerk en als dat niets bijzonders is dan is het weg gegooid geld ;)

Dus wie is beter uit, diegene die met wat scratchbuild werk zijn model afwerk met een goed afwerking of de man die een vermogen aan aftermarket spullen op zijn model heeft zitten en en een slechte afwerking van zijn schilder werk heeft????????

Dus niet mouwen en lekker bouwen :)

Ron
 
>wRecht uit de doos of veel PE en scratch dat is elk zijn keuze vind ik. De ene maakt 10 modellen OTB en de andere dan maar 2 met PE op een jaar wat maakt het uit, zolang je er maar plezier aan beleefd.

En nu terug on topic, het is een schitterend model dreke en het brons zeker meer dan waard. Ben benieuwd naar zijn verfjasje :wink:
 
Hoi,

het is stilaan tijd voor mijn PT een verf jasje te geven, maar zit ongeveer met en zelfde probleem als onze Guy :8:8:P

Ben namelijk ook aan het twijfelen tussen drie kleuren.

één kleur
pt76aj_3.jpg

Twee toon camo.
4818588834_be92445ed4_b.jpg

Drie toon camo.
20080321084020654.jpg

Cheers,
André
 
De driekleurencamouflage geeft het een erg levendig uitzicht. Mijn keuze dus Dreke.
 
Ik zou zeggen 2 want het is eens een camo die je niet echt veel ziet, zal er uitspringen op de wedstrijd tafel ;)
 
Die tweekleurencamouflage lijkt mij de beste keuze die zie je niet zoveel...
 
Ze hebben alle drie wel iets, vind ik.
Maar de drie toon springt er voor mij wel wat meer uit. ;)




Droop
 
Doe maar de 3-tonen camo André
 
Ik heb de camo's eens bekeken en ik denk dat het de twee toon camo zal worden.
Gewoon omdat ik hier meer leven in zie te krijgen tegenover in de drie toon camo.
Maar vast staat het nog altijd niet ;)

Cheers
André
 
Zou zeggen alvast suc6 met het aanbrengen van de camo.
Ben benieuwd hoe het er gaat uitzien.
 
andre , ik persoonlijk zou gaan voor 1 kleur en de wiite strepen kiezen , denk dat je zo mee toont hoe krachtig die tank was
 
Tom, het probleem is de groenen variante van de PT zien je bijna overal!
Dus wil ik er eens een maken die je niet zo snel tegen komt :D

Cheers,
André
 
Tom, het probleem is de groenen variante van de PT zien je bijna overal!
Dus wil ik er eens een maken die je niet zo snel tegen komt :D

Cheers,
André



Voila ,das gesproken sie !!
 
Yo Dreeke,

Zeer strak gebouwd zeg! Gewoon niet verfen en verweren ;-)

Grt Nico
 
Prachtige tank! Proficiat alvast met je bronzen plak in de naked klasse! Ik zou persoonlijk opteren voor de driekleurcamo.
Op naar nog een medaille als hij volledig is afgewerkt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan