Hoofdsponsor

1/35 "wet feet" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ zeker eens doen Dirk

@ Scotty zo oud is hij ook weer niet :D:D:D ;)

Cheers,
André
 
Hoi allemaal,

Ondertussen is de bouw van mijn PT volledig voltooid.
Voor een verf jasje zal hij nog even moeten wachten dit omdat ik hem zo eens ga inschrijven voor een wedstrijd.
Hier enkele foto's...................

DSC_0008a-1.jpg
DSC_0012a.jpg
DSC_0014a.jpg
DSC_0020a.jpg
DSC_0024a.jpg

Cheers,
André
 
Ziet er schitterend uit.
Ik wou dat mijn modellen er half zo goed uitzagen...
 
Prachtig gewoon... waarom zou je er nog een verfjasje over doen, "naked models" is nu toch ook al enkele jaren door IPMS aanvaard ?

ps : dat rechtopstaande figuurtje doet me een beetje denken aan een bepaalde minister van defensie :D
 
Chique bakstje

Succes in de wedstrijd
 
@ Koekie, mij lukt het ook niet altijd even goed hoor :wub:

@ dancooper, ben je daar zeker van bij IPMS??

@ Thanks Famo

@ Denk je dat Danny...........laten we hopen hé;)

Cheers,
André
 
André, proficiat met je zilveren trofee op KMK. Is nog eens zo mooi als je hem in het echt ziet.
 
Thanks mannen, maar het was geen zilver het was brons ;)

Cheers,
André
 
Gefeliciteerd met je bronzen plak, André, en wees er zeker van dat brons in de geschiedenis van groter belang is geweest dan silver :) (wie heeft er ooit gehoord van het "zilvertijdperk"?) :D



Churchill;77165@ dancooper zei:
, ben je daar zeker van bij IPMS??


Cheers,
André

Daar heb ik enkele jaren geleden toch eens een brochure van gehad, als ik me niet vergis was dat toen op de show in Brugge, of in Zelzate, één van de twee. Ik heb er toen nog een topic over geschreven op FSM met de vraag of ze er ginder al van gehoord hadden. De reactie ginder was dat iedere afdeling van IPMS z'n eigen klassementen kan maken... en dat het hun wel aansprak.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Andre jij ook proficiat met je brons.
 
Knap gedaan. Bij een "naked model" kan je kleine foutjes niet verbergen met primer en verf. Dat moet direct perfect zijn afgewerkt. Dat brons is zeker verdiend.

Christophe
 
Bedankt voor de leuke reacties ;)

Cheers,
Andre
 
Proficiat Andre, zo'n bloot model tonen is toch iets anders dan een aangekleed.
 
Is er al iets van een update?? Ben wel zeer benieuwd.

Even een vraagje... Wat is het doel van een on afgemaakt model in te zetten? Ik begrijp dat je brons hebt gewonnen. Maar we weten helemaal niet hoe het eind product er uit ziet?? Kun je daar eens wat over vertellen?
 
Dit is het eindproduct voor de naked klasse,

DSC_0012a.jpg

Naked klasse is er voor om het model te showen voor het een verfjasje krijg zodat de toeschouwer een idee krijg wat er aan is gedaan en of het werk netjes is verricht.

Vind ik persoonlijk dat deze klasse er voor de lol is want iedereen gebruikt PE op zijn model tegenwoordig, deze klasse hadden ze beter enkel voor modellen moeten maken waar minstens 60% scratchbuild in verwerkt is.

Ron
 
Beste Ron ik zal eens wat gaan schrijven wandt,ik zit hier al 5 min te kijken zonder mijn toetsenbord aan te raken...;)

Wat kan een modelbouwer hier nog over zeggen of aan toevoegen dan alleen maar toegeven dat het pure klasse is wat je hier laat zien Ron...Applaus

Met dit model pik je zeker een prijs weg op hoog niveau....
 
Vind ik persoonlijk dat deze klasse er voor de lol is want iedereen gebruikt PE op zijn model tegenwoordig, deze klasse hadden ze beter enkel voor modellen moeten maken waar minstens 60% scratchbuild in verwerkt is.

Ron

Ron, met alle respect voor je prestatie, maar met die laatste stelling kan ik het onmogelijk eens zijn... sommigen onder ons proberen onze hobby uit te blijven oefenen op een heel beperkt budget, en als je steld dat zowat iedereen pe gebruikt op een kit, beledig je ongetwijfeld een aantal mensen.
Persoonlijk kan ik mij niet permiteren om pakweg 40 euro uit te geven aan een kit... en dan nog eens 100 euro aan een paar lapjes messing... sorry :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan