Hoofdsponsor

1/35 "wet feet" [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks mannen, ik ben op het moment volop bezig met de hull.
Straks misschien nog wat foto's ;)

Cheers,
André
 
Kan mij alleen maar bij Buzzy en Danny aansluiten André.
Prachtig camo patroon, "mooie" chippings...
Ben benieuwd wat het volgende zal zijn.

Mark
 
alvast bedankt mannen, deze reacties blijven mij telkens weer motiveren voor er weer tegen aan te gaan ;)

Cheer,
André
 
ja dree,gooi u fiets maar weg........
 
Hoe zegt men dat ? Perfect ! Puur vakmanschap, geen zottigheid, gewoon een bangelijk knap model en voorzien van een supermooie, strakke camo, chippings niet teveel, juist mot erop !
 
Wauw ,prachtige camo ;) sterk bezig hoor, I like the Pic's newsmile027.gif
 
prachtig werk meer kan ik er niet van zegen en ik hier maar prutsen als leek maar ik kom achter hoor .
zo zie je waar het allemaal goed voor is met mensen als jullie op het form zeer leerzaam .
met personen als u andr'e.
gr soetkin
 
Ja mannen ik ben nu echt aan het download.jpg dit is toch een beetje te veel eer!!!!
Er lopen hier op het forum toch nog verschillende rond waar ik nog veel van kan leren.

Cheers,
André
 
Deze kan direct bij de fotos in mijn database, zo levensecht.

Grtz Bart.
 
Zo weer eens tijd voor een kleine update.

0197.jpg

We moeten de bovenkant van de hull nog chippen en dat kunnen we beginnen met het aanbrengen an de mig poeders.

Cheers,
André
 
Ja André, dit is echt een beauty (nu al). Wat gaat dat zijn na zijn/haar behandeling ?
Prachtig gewoon.

Mark
 
Thanks mark, bij deze nog een fotootje maar helaas is bij het nemen van de foto de linker steun van het spatbord los gekomen. :(
Maar een beetje secondelijm zal wel wonderen doen ;)

0198.jpg

Cheers,
André
 
Hey,

Andre, meer of een prachtbeest, die Russische 'dingen' hebben toch altijd iets speciaals he..
Heel subtiel geschilderd, zal zeker en vast een trekker worden. ;)
 
voor mij is dat er een om gezond jaloers op te zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan