Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 "wet feet" [DONE]
Pagina 1 van 20 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 291

Discussie: "wet feet" [DONE]

Lightbulb "wet feet" [DONE]

Omdat ik de stug aan de kant heb gezet wegens anderen activiteiten waar van ik spijtig genoeg niks kan posten
    Ben ik toch maar begonnen aan een snel tussendoortje zodat ik toch nog een beetje contact heb met de bende hier

We gaan deze keer naar de jaren '50 met een PT-76 B

http://www.army-guide.com/eng/product922.html

De kit is van trumpeter het Pe setje van Voyager en de tracks van Friul

Cheers,
    André

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Post woII maar je hebt mijn aandacht Andre. Een opvallend model met die vooruitgeschoven turret. Ga je hem strak spuiten of komt er een camouflagepatroontje overheen ? Hoe doet deze Trumpeter het qua pasvorm ? Details ?

Standaard

Hoi Guy,

Ik weet het het is geen WW II maar wel Russis hé
    De pas vorm, laten we zeggen dat het een echte trumpeter één stuk pas perfect en aan het ander stuk heb je wet werk.
    De inspiratie het ik gehaald bij deze foto maar of ik het groen ga veranderen in een camo weet ik nog niet.
    Er zijn wel een paar leuke schema's heb ik al gezien dus de verleiding voor een camo is wel groot.

cheers,
    André

Standaard

Zo de eerste stappen zijn genomen, de rest zal wel volgen zeker

De suspension is gemonteerd en er zijn al een paar openingen dicht gemaakt in de upper hull.

Cheers,
    André

Standaard

Vandaag lekker liggen prutsen aan de tracks

Zo begint hij toch stilaan wat vorm te krijgen.

Cheers,
    André

Bijna Goddelijke forum Lid GUnit's schermafbeelding

Standaard

Nu ik dit zie, ga ik vandaag m'n Comet ook van z'n tracks voorzien, op de foto staat dat toch schoon.

Standaard

Chigue met die friul schoenen er op. Veel werk om tesamen te steken maar het oogt toch schoon

Standaard

Aangezien je model geïnspireerd is op die fotoo, ga je je model dan ook zo maken zoals op de foto ?

If you want to save a few horses, drive a Famo

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Famo Bekijk bericht
    Aangezien je model geïnspireerd is op die fotoo, ga je je model dan ook zo maken zoals op de foto ?
    Ongeveer zal hij worden als op de foto ik bedoel daar meer al wat er op of aan hangt
    Voor de kleur ben ik aan het nadenken voor een Irakees van te maken.

Of wel deze drietoon camouflage.

Groeten,
    André

Standaard

Weer eens tijd voor een update hij begint meer en meer vorm te krijgen.

Cheers,
    André

Standaard

Hoezo een quick-build, je hebt er de sloffen goed in. Ziet er proper en strak gebouwd uit en die Fruiltjes doen het toch weer goed hé. Trouwens een apart model en zeker weer eentje om te volgen.

Standaard

Ja Swa het loopt lekker

Cheers,
    André

Standaard

Vandaag zijn we ook begonnen aan de basis van het diorama wat ik bij e PT-76 ga (proberen te) maken

Cheers,
    André

Standaard

Ondertussen heb ik weer wat verder gewerkt aan de koepel.

Cheers,
    André

Standaard

Zo ondertussen hangen er de spatborden ook tegen.

Cheers,
    André

Pagina 1 van 20 1234511 ... LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten