Hoofdsponsor

Anders / onbekend Bouw je eigen Audi R5 in papier Video

das straf e niks te bespeuren . ik vermoed dat die dat heeft moeten doen als 1malig project voor audi . en dat de plannen niet zijn vrijgegeven .
mss dat de internetbonoboos hier al iets meer over te weten zijn gekomen
 
Nenek helaas ook niks kunnen vinde,op de torrentsites mischien ja
 
Ik ben ook al een poos op zoek naar dit model echter tot nu toe nog niet gevonden.
En dat zal ook niet gaan gebeuren denk ik:angry:

De designer is Taras Lesko. Hij maakt allerlei modellen van papier zowel commercieel al voor zichzelf.
Dit model heeft hij privé voor zichzelf gebouw toen hij in Turn 10 studio werkte aan de game Forza motorsport 3.

Op zijn side, visual spicer.com is daar heel veel vraag naar maar nergens een reactie.
Ik vermoed dat Audi of Turn 10 studio daar ook geen toestemming voor gaat geven:sleep:

Fred
 
Ik en Dirk(pantani) hebben op deze blogpage onze vraag gestelt ,hij zou eens kijken waar dit te vinden is zegt de blog eigenaar.
 
Die vraag had ik ook al eens gesteld bij Taras zelf maar geen tegen bericht:angry:
Ook de blog van Taras werkt niet meer.... ik denk dat hij teveel vragen krijgt.

Ik denk dat deze niet op de markt zal komen:ph34r:

Fred
 
ik vrees dat die droom niet uit gaat komen voor ons vriendjes . spijtig e . ik blijf dit op de voet volgen want als dirk en doomwad toch iets te horen krijgen dan kan er mss ng iet suit de bus vallen.
hoop doet leven heeft er is iemand gezongen ooit zeker :-)
 
Voor dit model zijn de volgende programma's gebruikt:

3D Design, Graphic Design, Motion Graphics, Paper Craft design.:D

Fred
 
wat een boel zeg,neen ga passen geloof ik:(
 
hij heeft een nieuwe gemaakt een audi a7 weer hetzelfde ze nergens iets te vinden om ook na te bouwen

gva.be daar staat onderaan de pagina een filmpje . of google audia7paper intikken en heb je hem ook
 
nergens iets van los te krijgen .
heb al verschijdenen mails enz gestuurd maar zelfs geen reactie .
ik denk dat dit niet op de markt komt .
 
hier het filmpje van de R7


Ook op papermodelers kan ik er niet aan komen:@:@

Fred
 
Ja heb het filmke ook al gezien toch wil ik die :-). Maar ik vrees er voor :-( :-( :-(
 
Mensen deze auto is gemaakt met Pepakura ik ben daar mee wat aan het rommelen probeer ook de Audi te maken(ontwerpen) maar is nogal een bezigheid ben wel al bezig met een levens grote Link van zelda ook ontworpen met Pepakura.

Gr
Dirk
 
Heren jullie mogen stoppen met zoeken, heb de lieve man een mailtje gestuurd:


Tom Pattyn

Message: Hello, Im a member of a Belgian moddeling forum. Now half the forum is searching the www to find a download-link for your marvelous Audi R8 (Forza). Could you please be so kind to let me know if you put it up somewhere or they can stop wasting their time by searching for it.

Kind regards, Tom

(btw, keep up the nice work!!)


En zijn antwoord:



Hi Tom,

Thanks for asking. There is no download for it. It's a one of a kind papercraft I created exclusively for Turn 10 Studios. The only downloads you will find online which claim to have this model are filled with trojans and viruses which I don't recommend your forum friends should download.

Take care.

______________________________________________________________________

Taras Lesko
 
Duidelijke, kunnen we stoppen met zoeken. Bedankt Tom voor je bericht.

Fred
 
Ok das duidelijk nu weten we het se
 
Mensen even offtopic,
Ik ben bezig met een papieren audi R8 ik wil hem schaal 1/8 maken het gaat even duren maar hij komt eraan is nogal veel puzzelwerk en heb ook nog andere projecten (waar haal ik de tijd vandaan :) ) enfin hier wat voorbeelden de bodem is al klaar ;) .
voorauto.jpg
Het model
screenpic.jpg
Pepakura in actie.
voorbodem.jpg
en de bodem uitgewerkt.

Laat maar even weten wat jullie er van vinden bij genoeg animo wil ik het wel uitwerken en als ie dan klaar is plaats ik hier met goed vinden van de mods een link.

Sorry voor het oftopic gaan nu weer ontopic.

Gr
Dirk
 
Schitterend mijn steun heb je ze :-) . Ik wil er ubzelfs voor vergoeden . Laat maar weten via pb ;-) . En das gemeend e . Schitterend werk al . Er is terug hoop . Thanx
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan