Hoofdsponsor

1/7 Bouwstrip: "the Snake of Saale Valley". [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
B

Blue Bird

Guest
frame001coverjpg.jpg
 
WHOEHOE............. eindelijk een echte helicopter :): Ik zit op de eerste rij !!!!!! Go go go go !
 
ik zal deze ook met veel intresse blijven volgen, hoe groter hoe beter :D
 
Ja reken er mij maar bij om te helpen volgen :)
Word wederom een mega verslag, veel succes met dit project hoor.
 
Schaal 1/7.
Van een MEGA project gesproken.
Deze gaan we volgen.

Erik.
 
hoolie macaronie !! 2 meter??? Serieus beest gaat dat worden. Veel succes Nick :)
 
Nog effe een vraagje.
Lukt het nog om deze in elkaar te krijgen tegen de ledendag?? ;) :)
Grapje.
Maar wel meebrengen hoe ver je geraakt bent hé.
 
Euh Blue, klein puntje van kritiek... als je het beest gaat maken die je op de Foto's toont dien je eigenlijk over een AH-1F te praten, zijnde een S-MOD met vlakke canopy:8
 
2 meter??? hoe krijg je zo`n ding mee naar een meeting......oja hij komt er wel op eigen kracht natuurlijk:laugh:

Maar imposant hoor

Ron
 
Man dat wordt een beest, we volgen je strip

Euh Blue, klein puntje van kritiek... als je het beest gaat maken die je op de Foto's toont dien je eigenlijk over een AH-1F te praten, zijnde een S-MOD met vlakke canopy:8

Jade, zeg ik weet niet wat zeggen: "Freak" of "waaw jij weet er ook veel van" :-)
 
;)
JADE zei:
Euh Blue, klein puntje van kritiek... als je het beest gaat maken die je op de Foto's toont dien je eigenlijk over een AH-1F te praten, zijnde een S-MOD met vlakke canopy

De foto's tonen idd Cobra's van het type AH-1S met vlakke canopy, dus een Improved AH-1S of maw een AH-1S Modified of kortweg een AH-1S(MOD).
Na nog enkele upgrades te hebben geproduceerd onder de namen AH-1P en AH-1E zijn ze deze machines samen met ge-upgrade AH-1G's vanaf 1988, omdat niemand er nog wijs uit geraakte, AH-1F's gaan noemen.

Volge, wie volge kan hé. Je moet in deze matherie doctoreren om er aan uit te geraken.

De Cobra die ik ga bouwen wordt een Improved AH-1S die voor 1988 gebouwd is en die, om de verwarring compleet te maken, overal gewoon getypeerd wordt als AH-1S.

Wie heeft er nu uiteindelijk gelijk? Geert of ik?

Ikke natuurlijk...:tongue::tongue:

Maar op de achtergrondfoto's kon Geert natuurlijk niet zien dat deze genomen zijn voor de naamsverandering in 1988!

Heligroeten,

Nick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand heeft zijn huiswerk gedaan ! Schitterend ben razend benieuwd naar dit verslag
 
Leuk dat je besloten hebt om er terug een bouwstrip van te maken Nick.
Ik ga het met plezier volgen.

Veel plezier en succes met de bouw!
 
;)

De Cobra die ik ga bouwen wordt een Improved AH-1S die voor 1988 gebouwd is en die, om de verwarring compleet te maken, overal gewoon getypeerd wordt als AH-1S.

Wie heeft er nu uiteindelijk gelijk? Geert of ik?

Ikke natuurlijk...:tongue::tongue:

Maar op de achtergrondfoto's kon Geert natuurlijk niet zien dat deze genomen zijn voor de naamsverandering in 1988!

Heligroeten,

Nick

Nickske, toch nog een kleine bijval, op de foto's staat een AH-1S Step III om precies te zijn, zijnde de upgunned versie (3 loops kanon onderaan) en de electronica van de Improved Cobra (o.a. TOW capable) en andere aanpassingen met een vlakke canopy :wub:

De beslissing om alle AH-1 G, P en S om te vormen naar de AH-1F was een echte nachtmerrie voor de logistieke support. Het is niet omdat je een AH-1G S hebt dat de onderdelen dezelfde zijn van de AH-1P bijv.

@ Ratticus : je mag kiezen, ze zijn alletwee waar :laugh:
 
Lol jade, join the club

Anyhow dat wordt een mooi beestje :-)
 
Succes, en omdat ik TOTAAL geen verstand van heli's heb volg ik in stilzwijgen.:sleep::sleep:

Fred
 
het zijn geen papieren heli's hé fred :-)

Succes Nick
 
Yes, keigoe !
Ben razend benieuwd en volg het op de voet ...

Waar komt je naam vandaan ?

Succes!

DDV
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan