Hoofdsponsor

1/7 Bouwstrip: "the Snake of Saale Valley". [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
frame029montagechassiss.jpg


frame030chassisstoel640.jpg
 
Hahahaha, wat mooi om volgen terug.

Die hekrotor bladen zijn wel erg strak moet ik zeggen, men complimenten ;)
 
Zeg, stuur dienen Clark eens langs mij.... zal 'm eens motiveren om wat rapper te werken dedju :)

Schitterend werk zover !
 
Hoi Nick,

jij en je crew staan op scherp man!!!-fck--fck-
Laat maar komen je maakt me razend benieuwd .;)
 
ziet er alle maal weer heel netjes uit nick
 
mooi mooi nick :-)

zeg hoeveel ventjes heb jij eigenlijk al ?
 
Thx voor de reacties en de complimenten mannen.
'k Ga rap ne keer zien of de verf goe gemengd is en of Clark zich ondertussen al nuttig heeft gemaakt.


ratticus zei:
zeg hoeveel ventjes heb jij eigenlijk al ?

Ik denk een 15-tal. Maar ze doen (nog) niet allemaal mee hé...


Heligroeten,

Nick
 
das tof zo met diepeetses er bij die van alles doen tonen en uitleg geven
chique
 
normaal gezien zou ik nooit in het heli deel van dit forum komen (totaal geen interesse in heli's ((sorry voor de heli liefhebbers)) ) maar deze ga ik wel volgen, gewoon al de manier waarop het bouwverslag gemaakt word is geweldig :p
 
@ Scotty,
Mijn medic-airbrusher is er nog vergeten bij te vertellen dat de blinkende aanvalsboorden eigenlijk metalen verstevingsplaten simuleren.
Bij deze heb ik er een prentje aan toe gevoegd met de extra uitleg.

@ Ditzyke,
Thx voor je belangstelling in mijn bouwverslag. Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen interessegebieden in het oneindige modelbouwlandschap. Zelf volg ik hier ook heel wat pareltjes van draadjes die gaan over onderwerpen waar ik zelf ook niet onmiddelijk interesse voor heb, maar die gewoon meesterlijke creaties tonen waar heel dikwijls veel uit te leren valt.

Heligroeten,

Nick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
GEWELDIG is dit, wat netjes allemaal Nick, zo verzorg tewerk gaan is een kunde, is hier ook veel uit te leren.
 
@ Dirk,

ja, dankzij de heren Clark en Lewis ligt alles er hier tegenwoordig kraaknet bij hé ;).

Een beetje orde en structuur is echt wel nodig om complexe projecten zoals deze heli een kans op slagen te geven. Eén onnozele fout of slordigheid kan later dramatische gevolgen hebben...

Heligroeten,

Nick
 
Hey, :)

Allez weeral goe bezig zie. Ik had het geluk om een dry-fit te mogen aanschouwen in de club, wordt dat een beest jongens, en wat een grootte....
Blue bird, koop u maar een andere auto of een serieus remorqueske, want om dat te vervoeren.... maar allez ge komt er wel uit zeker.:laugh::laugh:;)
Ik volg, meestal in stilte. ;)
 
Is hij zo groot dan, breng je hem mee naar de ledendag Nick? Hij zal nog niet afgewerkt zijn maar zou imposante verschijning zijn en mooi voor de leden je werk in het echt te aanschouwen.
Hopelijk terug een demo vlucht :)
 
Ne Cobra op 1/6 is echt beestig groot Dirk. Ook al had ik er vroeger reeds in 't echt gezien bij Vario en op RC-meetings, toen ik hem binnen voor de eerste keer dry-fitte was ik er ook van onder de indruk. Op de IPMS-ledenbijeenkomst zag hij er als het ware nog groter uit...
Enne Swaken,... met zijn snuit tegen de achterruit en staart tegen de voorruit past hij net in mijnen auto. Als ik nog groter zou willen gaan moe'k ofwel nen opvouwbaren fabriceren of jouw adviezen volgen. Maar dat zijn zorgen voor véél later, want aan deze beauty zal ik nog vele maanden bouwplezier beleven. Dus tegen de ledendag zal hij zeker niet af zijn, maar op vraag van onze sympatieke forumbeheerder breng ik hem mee als Work In Progress.
De naar drieblads rotorkop omgebouwde Alouette II breng ik ook mee. Hopelijk is't goe weer, dan zitten enkele demovluchten er zeker weer in.

Heligroeten,

Nick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan