Hoofdsponsor

1/7 Bouwstrip: "the Snake of Saale Valley". [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
frame128avantuittotdome.jpg


frame128bvantuittotdome.jpg


frame129vantuittotdome6.jpg
 
Nick,
dit is een van de strakste pre-shadings die ik ooit gezien heb :-)
 
Ja hoor, knap spuit werk, ben al benieuwd hoe het er zal uitzien met de lak :)
 
Prachtig maatje en zeer leerzaam bovendien.
Dit bewijst nogmaals hoe vindingrijk je wel bent.
Verdikkeme, je onderdelen uit een plastieken fles halen... je moet er maar opkomen hoor.

Ik moet me hier ook bij Dominiek aansluiten: je pre shading is gedaan alsof je langs een lat hebt gewerkt.
Die lijnen zijn waarlijk echt strak!


Kortom, dit is een update om duimen en vingers af te likken.


Op naar de volgende!





Droop
 
een leerzaame update , moet de voorgangers volgen : pre-shading met een erg vaste handbeweeging

tom
 
de vorderingen gaan goed, alleen moet Clark wat meer de handen uit de mouwen steken :D
zal blijven volgen :)
 
Thx voor de toffe reacties mannen...
Strak spuiten is hier het devies hé... anders krijgen de mannen extra dril!

Luc, er is geen lat aan te pas gekomen hoor. Enkel je airbrush met twee handen vasthouden, dan beef je niet...

En Nils, er is een oplossing in de maak om de zaak wat meer vooruit te laten gaan...
Die wordt straks gepost.

Heligroeten,

Nick
 
Hey, :)

Nick jongen, ge zijt weeral goe bezig.
Idd, prachtige preshading, maar uw werk kennende zal dit goed zijn bij het spuiten van het kleur ook. ben benieuwd. :$

Ik zie zelfs dat het digitale tijdperk is ingetreden bij uw gasten, ze gebruiken nu ook al een laptop, kunnen zich aansluiten bij ons op het forum...:8;)
Mooi man, ik volg...:8
 
Zeer mooi werk Blue Bird, ben al aan het verlangen naar de ledendag, alleen al om hem live te zien :)
 
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR


Dedoeme kortsluiting van het speeksel in mijn toetsenbord :)

Zeer mooi spuitwerk Nikske, zeer mooi spuitwerk. I like it a lot !
 
Twee grootmeesters die 't luchtschilderplezier aardig vinden... joepie... ik ga er nog eentje maken...

Heligroeten,

Nick
 
Ja man, we zagen het al aan de pré shading, dit is perfect Nick, je spuit kunsten zijn zeer goed, we zullen blijven trainen om ook op zo'n niveau te komen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan