Hoofdsponsor

1/7 Bouwstrip: "the Snake of Saale Valley". [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
frame114aafgewerktecano.jpg
 
Hoi Nick,

knap spuitwerk daar ben ik even stil van !!!!!beardbeard
Trouwens prachtige uitleg thx man.ApplausApplaus
 
Knap werk Nick, echt ferm gespoten.



PS: ik zeg niks meer over poppen
 
Dit is een pracht van een afwerking op die canopy, Nick.
 
Prachtig resultaat Nick! Het is de vele uurtjes airbrushen zeker waard geweest!
 
ja nick maar goed dat clarc er bij is want anders had het er bijlange niet zo goed uit gezien.

prachtig spuitwerk hoor hopelijk heb je de verhoudingen van je verf opgeschreven zo dat je later geen kleur verschil gaat zien
 
Nick :mooie uitleg , en vooral mooi resultaat , knap leer hier veel bij

tom
 
Hoi Nick,

Heb je met je team de overgang van oud naar nieuw goed overleeft ????:unsure::unsure:
 
Thx voor de vele reacties mannen. Het blijft tof om te lezen dat jullie mijn knutselwerkjes weten te smaken en dat door de bouwstrip ook de catacomben van dit mooie forum van tijd wat volk over de vloer krijgen.

@ John,

samen met het team heb ik het jaar letterlijk spetterend ingezet met vuurwerk en een nachtvlucht. Kort na de middernachtse obligatoire zoenpartij is er gevlogen met een schitterend verlichte machine.
Zodra ik de prentjes in mijn bezit heb worden ze gepost...
Tijdens de kerstperiode en al het oud- en nieuwgedoe door is er, door de ploeg die van permanentie was, natuurlijk verder gebouwd.

Heligroeten en allemaal een jaar toegewenst met héél veel liefde voor de modelbouw,

Nick
 
Nick zei:
samen met het team heb ik het jaar letterlijk spetterend ingezet met vuurwerk en een nachtvlucht.

Hey Nick'ske,

Was dit terug met vuurwerk dat aan de heli was bevestigd?

Ik kijk al uit naar de foto's!!



Luc
 
't Was deze keer geen luchtvuurwerk Luc. De nieuwe nachtvluchtheli is elektro-aangedreven en kan geen extra lasten tillen.
De machine waarmee normaal de vuurwerkvluchten worden gedaan staat in onderhoud,... vandaar.
Met alle overschotten van de vliegende vuurwerkdisplays die we dit jaar hebben gedaan, hebben we een machtig grondvuurwerk samengesteld.
De fotograaf die prentjes maakte van de nachtvlucht is momenteel enkele dagen op reis. Zodra zijn foto's in mijn bezit zijn, worden ze gepost.

Heligroeten,

Nick
 
Droopke, er wordt niet stil gezeten, maar gestaag verder gewerkt... eind volgende week komt er een volgende posting.

Heligroeten,

Nick
 
Ben ook benieuwd naar de vorderingen Nick :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan