Hoofdsponsor

1/7 Bouwstrip: "the Snake of Saale Valley". [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
frame082inzettenruiten6.jpg


frame083inzettenruiten6.jpg


frame084lijmenklinknage.jpg


frame085montagekabelsni.jpg
 
Nick, wat een geduld moet jij hebben met al die klinknagels.
Het werk is het wel waard, want het ziet er perfect uit allemaal!
 
Ik treed Wim bij.
Wat een werk die kleine klinknageltjes.
Maar wat een effect jong.
Schitterend.

Erik.
 
Jawadde, dit is echt modelbouw van de bovenste plank. Respect voor zoveel knap werk Nick ApplausApplausApplausApplaus

En dan gaat deze beauty ook nog eens echt vliegen :O Super !!

Groeten

Wet Sellery
 
Ga je hem neit statisch maken ? Ik zou er niet meer mee durven vliegen, zo'n engellenwerk.
 
Thx voor alle toffe reacties en complimenten.

@ Ratticus,

Statisch ga ik hem zeker niet maken, maar de eerste vluchten zullen wel al schuddend en bevend geschieden... maar eens het vertrouwen in een machine er is verdwijnen alle angsten.
Hoe dan ook, het vliegen met zo een machine blijft telkens een adrenaline-ervaring.

Heligroeten,

Nick
 
Jawadde, je legt de lat wel héél hoog !!!
Mega chic wat je hier laat zien !

Keep it up !

Greetz,

DDV
 
frame095dryfitvandecano.jpg


frame096inspectiecanopy.jpg


frame097clarkwilwerken6.jpg


De volgende stap wordt dus het airbrushen en weatheren van de Canopy.
We weten niet wat er met Clark aan de hand is want we konden hem echt niet tegenhouden... waarschijnlijk heeft hij iets verkeerd gegeten...
Tot over enkele dagen/weken voor het vervolg...
 
Hey, :)

Nick jongen, so far so good, zeggen ze in het schoon vlaams....:D:D:P
En ik weet dat het schoon wordt.... jawade....8):wub:
Prachtig werk Nick, nu al gezegd. Voila se. :$
 
strak gespoten nick , ziet er heel goed uit ook al is het maar grondverf. dat belooft voor de goede spuitbeurt er aan komt
 
Zegh Nickske, toch een kleine bemerking van mijnentwege : 1/ is uw grondverf op schaal en 2/ n'een echte Cobra gebruikt een gelig onderkleur, geen grijs hé man :): Sorry kon ik niet laten :) Mare zonder zever, weer een werk van liefde deze kit. Schitterend gewoon. Ga je de HSS inbouwen in de cockpit ?
 
@ Swaken,

mé ne goeien technische mentor, die vol met gouden plakken hangt, komt ne mens al ergens hé...


@ Amazone,

de grote spuitbeurt zit er reeds op Dirk. De prentjes volgen gauw. Nog een beetje geduld. Ben bezig aan de afwerking...


@ Jade,

kweet, kweet, Geertje. De real snakes hun ondervel zijn idd. "gelig", maare hier en daar zal je da "gelig" wel te zien krijgen...
Enne er komt een head up display in de cockpit. Als't effe kan mé een groen lichtje in.

Heligroeten,

Nick

PS. Wanneer zien we je nog een keertje op IPMS-Gent. Nu vrijdag is er extra ledenvergadering hé...
 
Whoee HUD nice, mare de HSS (Helmet Subsighting System) is het volledig spellement die boven aan het canopydak hangt voor de Gatling aan te sturen, moet je zeker voorzien. Ik zal anders even zoeken als ik ergens wat foto's heb liggen. Zijn wel van de Whiskey, maar de HSS is voor alle varianten gelijk (uitgezonder de huidige Zulu). Moet idd nog dringend eens binnen springen, maar de afgelopen maanden is het er niet dadelijk van gekomen (cfr. ons laattse belleke ;) )
 
De helmen van mijn piloten zijn voorzien van een HSS, dus dat zit goed. Stuur maar enkele prentjes... de winter duurt nog lang, bijgevolg nog lang tijd om door te knustselen.

Heligroeten,

Nick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan