Hoofdsponsor

1/7 Bouwstrip: "the Snake of Saale Valley". [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
frame061cockpitkap640x4.jpg


frame062vormgevingcockp.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het lijkt me beter dat de cabine van glasvezel is dan lexaan. Minder vervormingen mogelijk wat beter is voor de verf enz...
Ook minder krasgevoelig denk ik.

De mannen zijn er gloed ingevlogen zie ik :)
 
Hoi Nick,

dit ziet er al heel wat anders uit zo met de raampjes er uit!!
Alleen een vervelende klus zo met die glasvezel.
Best irriteren die vezels rond zweven.
 
Prachtig Nick......en nu nog 1600 revetjes te gaan :P....laat uw mannen maar éérst goed rusten...voor dat ze aan die karwei gaan beginnen...:D:D:D
 
Ik vind het geweldig dat ge dit prachtige model hebt meegebracht naar de ledendag, het is echt heel groot, en ge gaat er zeker weer iets prachtigs van maken.

En het is echt super om u vol passie over het RC-heli bouwen én vliegen te horen vertellen, het was een heel interessante uitleg. Ik vond het heel boeiend en een grote eer om naar u te luisteren Nick, volgende keer zit ik weer op de eerste rij ^^

Groeten

Wet Sellery
 
Thx voor de toffe en motiverende reacties mannen.
't Is geen weer om ne vlieger door te jagen, dus bouw ik maar rustig verder...

Heligroeten,

Nick
 
ja nick 1600 revetten en wie zegt dan dat die houtsnuivers gek zijn.

maar gij hebt dan nog redelijk wat werkvolk . maar het ziet er goed uit hoor
 
Na de ledendag dit draadje eens opgezocht, mooi werk Nick en leuk gepresenteerd.
Verstand van heli's heb ik niet, maar ik moet Dirk bijvallen dat dus niet alleen de houtsnuivers gek zijn :) ;)
 
Ehh.. Die clark zou je daar niet eens een functionerings gesprek mee hebben?

Verder hopen dat alles nu goed gaan met die refetten. Dat het niet weer barst enzo...

Ik blijf je volgen....
 
Hey Nick, :D

Weeral goe bezig met die revetten, man gij liever dan ik, maar allez, ik weet van waar het komt.:nowink:8);):$
Ivm diene Clark, is ie weeral vuile boekskes aan het lezen, werk ie wel nog....:@:@:wub:
verder een schone update, ik ken er niet teveel van maar volg je op. ;)
 
Inderdaad hier ook al revetten en nog eens revetten ;);)
Maar het ziet er wel weer zeer netjes uit!!

Cheers,
André
 
't was even wachten op een volgende update... wat niet wil zeggen dat de werkzaamheden hebben stilgelegen, integendeel.
Opnieuw veel schaalhelibouwkijkplezier.

frame076cyclicstick640x.jpg


frame077uitstulping640x.jpg


frame078vormgevenolieko.jpg


frame079bevestigdeoliek.jpg


frame080vormgevenantenn.jpg


frame081gemonteerdeante.jpg
 
Uw team is goed bezig Nick.
En die rivetten, wat een werk.
Maar het word een beauty.

Erik.
 
Hier wordt gewerkt !!!!!!!
 
het schiet goed op mischien de mannen met kerst eens een week op vakantie sturen want somigen hebben het zeker verdiend .
 
Weerom thx voor de reacties mannen.
Het werk schiet gestaag op. Ik probeer er een bouwkadans van gemiddeld één uur per dag op na te houden.
'k Schat de totale bouwtijd op om en bij de 700 uur. Aan één uur per dag wordt het dus dik twee jaar bouwen.
De maiden is dus gepland voor 2012!
Aan de actuele vooruitgang te merken zal er over enkele dagen weer worden gepost.

Heligroeten en tot dan,

Nick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan