Hoofdsponsor

1/7 Bouwstrip: "the Snake of Saale Valley". [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
frame042tekst640x140jpg.jpg


frame043montagelandings.jpg


frame044montagelandings.jpg


frame045montagelandings.jpg


frame046montagelandings.jpg
 
Prachtig werk, Nick.Al is het in het beginstadium.Er zijn niet al te veel RC bouwers die zo strak kunnen/willen bouwen.

Ikzelf ben nog maar beginner wat RC helicopters betreft, met mijn Blade msr:)
 
knappe verandering aan het landing gestel nick.
en knap gespoten van clark hij heeft die sigeret meer dan verdient :D ik snap trouwens niet waarom iedereen op zijn kap zit :laugh:
 
Roken bij schilderwerk.... is niet zo slim van Clark.:angry:

Erg mooi, leuk en leerzaam om te blijven volgen.

Fred
 
@ Amazone

Clark is een nogal eigenzinnige WO II-veteraan die zoals je reeds gemerkt hebt nogal lui van aard is. Sedert V-day rust hij op zijn lauweren. Zijn reïntegratie in actieve dienst valt hem nogal zwaar. Op zijn kap zitten doen de mannen niet echt, maar ze moeten hem wel iets harder aanpakken om er iets van gedaan te krijgen...

Heligroeten,

Nick
 
Pfff, persoonlijk zou ik die Clark z'n C4 bezorgen, da's verdorie toch een schande, 't is te veel wat ie moet doen voor het projekt.
 
dancooper zei:
persoonlijk zou ik die Clark z'n C4

't Zijn lastige tijden om aan goed personeel te komen Dancooper. 'k Ben er van overtuigd dat Clark ooit nog wel zijn dienst zal bewijzen...
 
dat ziet er netjes uit nick maar nog veel werk zo te zien
 
Hoi Nick,

je crew is al goed bezig zeg, maar net zoals Dirk al zij er is nog een hoop werk voor de boeg !!!
 
Ziet er goed uit tot nu toe.
Komt de heli in aanbouw mee naar de ledendag?
Zou leuk zijn om eens te zien.

Erik.
 
Er is idd. nog mega veel werk aan jongens. Zoals Joe reeds vertelde in permalink 2 is het letterlijk en figuurlijk een mega-RC-schaalheliproject.
We zijn hier nogmaar goed begonnen. Maar dat we er hier minimum een dik jaar zoet mee gaan zijn vinden we de max. Eerst veel en lang bouwplezier en daarna hopelijk veel en lang vliegplezier.

Enne Erik, ik breng de "snake in aanbouw" mee naar de ledendag, evenals de omgebouwde Alouette.

Heligroeten,

Nick
 
hmm nice, dan krijgen we een lekker lange bouwstrip :-)

Kan je een boek mee maken en uitgeven : "How to : Mega RC Heli project"
(zonder zwans)
 
Ziet er al goed uit Nick.
De romp, is die van een ander materiaal als van de allouette? Die was toch doorschijnend hé.
 
@ Ratticus,

dat het weer een lange bouwstrip wordt, dat staat vast...
De bouwstrip in boekvorm uitgeven zal er niet inzitten. 'k Heb er bij de Alouette al ne keer sumier voor geïnformeerd. Daarvoor is de interesse in het RC-schaalheligebeuren in ons taalgebied te beperkt.
'k Zou nooit uit de kosten komen...
Wat wel haalbaar is, is de bouwstrip uitgeven op DVD. Misschien, misschien...

@ Michel,

De cabine van de Alouette is heldere lexaan. De cobraromp is van glasvezel die met carbon wordt versterkt.

Heligroeten,

Nick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan