Hoofdsponsor

1/7 Bouwstrip: "the Snake of Saale Valley". [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ongelooflijk hoe hoog het detailgehalte is dat je hier in steekt...
Niets dan bewondering voor je werk ;)
 
hier zijn geen woorden voor daar is zekers bewondering voor zeer prachtig wauwwwwww
 
ja man, als je dat kan proficiat
 
Hey... ik vond deze bouwstrip terug in de "meest bekeken" sectie... Meer dan 106000 maal bekeken en 46 pagina's bouwverslag wekten toch wel mijn nieuwsgierigheid...

Maar...

Bij het beginnen lezen blijkt dat op de eerste 26 pagina's van dit topic de foto's verdwenen zijn... :( Dan wordt het wel beetje moeilijk om deze strip te lezen...
Even piepen op de laatste pagina's doet me echt wel watertanden naar dit bouwverslag... Ik hoop dan ook dat de foto's op eerste pagina's nog hersteld kunnen worden...

Groetjes,
Kurt
 
Maar...

Bij het beginnen lezen blijkt dat op de eerste 26 pagina's van dit topic de foto's verdwenen zijn... :( Dan wordt het wel beetje moeilijk om deze strip te lezen...
Even piepen op de laatste pagina's doet me echt wel watertanden naar dit bouwverslag... Ik hoop dan ook dat de foto's op eerste pagina's nog hersteld kunnen worden...

Dat is het probleem als foto's op een externe album geplaatst worden (vb photobucket). Als de foto's daar verwijderd worden, dan zijn ze op het forum ook niet meer zichtbaar :(
Dat is dan ook de reden waarom wij van het forum altijd vragen om de album te gebruiken van het forum zelf, dan blijven de foto's wel staan (tenzij de foto's hier ook verwijderd worden natuurlijk :8 )...
 
Dag Modelbouwen@be vrienden,

Dit draadje heeft een tijdje stil gelegen wegens druk bezig met van alles en nog wat. Jullie kennen dat wel, elk op zijn manier. Ondertussen is er ten huize BlueBird wel geregeld verder gewerkt aan de Cobra. Zonder er verder veel woorden aan vuil de te maken krijgen jullie vanaf heden het vervolg van deze bouwstrip.


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De dryfit laat toe om vlug en eenvoudig te bepalen wat waar kan worden ingebouwd.
Voor elk onderdeel moet er nu iets bedacht worden om het stevig en stabiel in de romp op zijn plaats te houden.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zo, 'ik ben weer vertrokken. Hopelijk volgen jullie het nog.

Heligroeten en tot gauw voor het vervolg,

Nick
 
Hey Nick, mooi model dat je hier aan het maken bent...
Hoe ver sta je nu met je model?
 
Eeuuh, de laatste update is bijna 2 jaar geleden. Nick is al lang geleden van dit forum gaan vliegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan